יו"ר ומנכ"ל אריסון השקעות אפרת פלד נבחרה לאחת הנשים החזקות בעלם

יו"ר ומנכ"לית אריסון השקעות אפרת פלד היא הישראלית החזקה ביותר בעולם, ומדורגת במקום ה-50 ברשימת הנשים החזקות ביותר בעולם של המגזין פורצ'ן. פלד מופיעה ברשימה זו השנה השנייה ברציפות, כשבשנה שעברה דורגה במקום ה-44. בשנת 2009 נבחרה פלד כישראלית היחידה ברשימת הנשים המשפיעות בעולם של מגזין פורבס.

פלד, בת 38, אחראית לניהול כל עסקיה של שרי אריסון בהיקף של מיליארדי דולרים, בהם גם חברת אריסון השקעות – חברה גלובלית המעסיקה כ-24 אלף עובדים. החברה פעילה ב-5 יבשות וב-38 מדינות.

פלד. הישראלית החזקה ביותר | צילום: יח"צ

בנוסף, משמשת פלד גם כדירקטורית בבנק הפועלים, בשיכון ובינוי, במלח הארץ, בחברת המים מיה ובקרן המשפחתית על שם תד אריסון. 

במקביל לעיסוקיה, פלד חברה בפורום המנהיגים הצעירים של הפורום הכלכלי העולמי, ביוזמה הבינלאומית של נשיא ארה"ב לשעבר ביל קלינטון (פורום הכולל כ-20 מנהיגים צעירים בעולם שנבחרו לעבוד בצמוד לקלינטון, במטרה למצוא פתרונות יצירתיים לאתגרים העומדים בפני העולם) ובדירקטוריון הבינלאומי של מכון ויצמן למדע.

באוגוסט השנה זכתה פלד בתואר "מנהל השנה" בקטגוריית תאגידים של "פרסי העסקים הבינלאומיים". הבחירה בפלד נעשתה על ידי 200 מנהלים בכירים מרחבי העולם ,שבחרו מנהלים מצטיינים בתחומים שונים, כמו פיננסים, בנקאות, ניו מדיה, בריאות, פרסום ויחסי ציבור, תעשיות חלל ותחבורה, מחשבים, אנרגיה, שירותים ומזון.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן