Search
Close this search box.
Forbes Israel Logo

ישראלית ראשונה בחגיגת הפרסום: סודה סטרים קנתה ספוט בסופרבול

שחקן פוטבול ישראלי כנראה לא יגיע בקרוב לאירוע השיווקי והספורטיבי הגדול ביותר בארה"ב – הסופרבול – אך חברה ישראלית ראשונה כבר יש. יצרנית הברים המוגזים סודה סטרים הודיעה היום כי קנתה ספוט פרסומי באירוע, שיתקיים ב-3 בפברואר.

זו הפעם הראשונה שבה חברה ישראלית מופיעה בקמפיין במסגרת הסופרבול, שנחשב לאירוע הפרסום המשמעותי ביותר בעולם. בשנה שעברה צפו בשידור מעל 111 מיליון איש בארה"ב בלבד, ויותר מ-700 מיליון איש ברחבי העולם.

נוסעים לסופרבול. פרסומת לסודה סטרים | צילום: יח"צ

הפרסומת המופקת בימים אלה היא חלק מהקמפיין העולמי החדש של החברה "The SodaStream Effect", אשר מופק בחלקו על ידי אלכס בוגוסקי מסוכנות COMMON.

מנכ"ל סודה סטרים, דניאל בירנבאום, אמר כי "המחויבות שלנו להשקיע בסופרבול עומדת בקנה אחד עם המאמצים הנרחבים שלנו להגדיל באופן משמעותי את החדירה לשוק האמריקאי והעולמי".

סודה סטרים מייצרת מערכות להכנת משקאות מוגזים, המאפשרות לצרכנים להפוך מי ברז למשקאות קלים מוגזים. מוצרי החברה נמכרים ביותר מ- 60,000 חנויות קמעונאיות ב-45 מדינות ברחבי העולם.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן