כור: ועדה בלתי תלויה תבחן הצעת אי.די.בי למכור אחזקותיה בכלל

כור דיווחה הערב כי דירקטוריון החברה החליט היום על מינוי ועדה בלתי תלויה, אשר תורכב מדירקטורים חיצוניים ומדירקטורים בלתי תלויים של החברה, בנושא ההצעה שקיבלה מבעלת השליטה בכלל ביטוח, אי.די.בי פתוח, למכור את אחזקותיה של האחרונה לכור.

הדירקטוריון הסמיך ועדה זו לבחון את ההצעה ולבצע בדיקות נוספות לפי הצורך, ובמידה שתמצא לנכון – לנהל מו"מ לקביעת תנאי העסקה ונוסח ההסכם.

ביום רביעי האחרון החליט דירקטוריון אי.די.בי פתוח להציע לכור לנהל משא ומתן על עסקה למכירה לכור של החזקות החברה בכלל עסקי ביטוח. זאת על בסיס שווי שייקבע על פי הערכת שווי חיצונית ובלתי תלויה, ותוך בחינת אפשרות של הצעה לרכישה על ידי כור גם של חלק מהחזקות הציבור בכלל עסקי ביטוח. 

ליאור חנס, יו"ר דירקטוריון כור | צילום: סיון פרג' 

מדובר במהלך שמטרתו הזרמת כספים במעלה הפירמידה. חברת כור היא החברה הנכדה של אי.די.בי ועל פי העסקה המתהווה, תרכוש כור את כלל ביטוח מאי.די.בי פיתוח, החברה הבת תמורת כ-2 מיליארד שקל.

בסוף נובמבר 2012 היו בקופתה של חברת כור 2.2 מיליארד שקל במזומן, מתוכם 1.9 מיליארד שקל נקיים משעבוד. בסוף הרבעון השלישי של השנה החולפת דיווחה כור כי עברה לרווח נקי של 418 מיליון שקל וזאת לעומת הפסד של 1.6 מיליארד שקל בתקופה המקבילה לפני שנה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן