כל השמועות: מה יהיו החידושים באייפון 5?

הדור הבא של האייפון עדיין לא הוכרז, אבל כמו מרבית המוצרים מבית אפל, גל השמועות מקדים את ההשקה. הדבר נכון לא רק לגבי בלוגים טכנולוגיים – גם העיתונים המרכזיים נתפסו כבר בשיגעון. איזו שמועה נכונה ואיזו מופרכת נדע רק בהשקה, אולם סיכמנו לכם את הדיווחים המרכזיים עד כה:

מסך צר יותר

לפי החדשות האחרונות, האייפון החדש יהיה דק יותר מקודמיו. ה"וול סטריט ג'ורנל" דיווח כי שארפ, LG ו-Japan Display עובדות על ייצור מסכים עבור המכשיר החדש. האינטגרציה של אפשרויות המגע לתוך המסכים, בניגוד להוספתן לאחר ייצור המסך כפי שהיה עד היום, תאפשר להפוך את המסך לדק יותר, בהתאם לחזונו של המנכ"ל הקודם סטיב ג'ובס.

מכשיר גדול יותר

מקורות שונים חוזים כי למכשיר הבא של אפל יהיה מסך 4 אינץ', בניגוד למסך 3.5 אינץ' של הדור הנוכחי. מסך גדול יותר ישפר את חווית המשתמש, כל עוד המכשיר עדיין יתאים לכיס הג'ינס. 

אפליקציית מפות בפיתוח עצמי

אפל מתכננת השתלטות על עולם המיפוי, תחום שנשלט עד היום על ידי גוגל. החברה כבר הודיעה על כך שהגרסה הבאה של מערכת ההפעלה תכלול אפליקציית מפות בפיתוחה. זה עשוי לעבוד לחברה, אם תפתח את המפות מהר, אולם בטווח המיידי קשה לראות איך האפליקציה תוכל לנצח את השליטה הבלעדית גוגל.

המשתמשים יצטרכו לזרוק את החיבורים הישנים לפח. אייפון 4S | צילום: רויטרס

חיבור DATA חדש

על פי השמועות האחרונות, האייפון החדש יהיה מצויד בחיבור חדש בן 19 פינים, במקום החיבור הנוכחי בן ה-30 פינים, שהופיע בכל דגמי הסמארטפון עד היום. זו יכולה להיות בעיה עבור אנשים שמחזיקים במטענים וחיבורי מחשב ישנים יותר, שיידרשו לקנות אביזרים חדשים.

מתי? מתי? מתי?

זו השאלה הגדולה. השמועות מדברות על שחרור באוגוסט, אך אם המכשיר אכן גדול יותר מהדגמים הקודמים, ייתכן שיחול עיכוב בהשקה. למעשה, אין כל דרך לדעת. סביר להניח שיהיה מדובר באייפון שונה לגמרי, שידרוש מוצרים נלווים חדשים, אך אל תצפו לשינויים גדולים במיוחד, אלא אם כן אפל מכינה הפתעה נוספת כמו זו שציפתה לעולם עם השקת סירי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן