כמה כסף קיבלה גל גדות על ההשתתפות בסרט "מהיר ועצבני"?

גיל: 28 
הכנסות: 2.4 מיליון שקל
קמפיינים בולטים: קסטרו, קפטן מורגן, צילומי הסרט ״מהיר ועצבני״
מיקום בדירוג הקודם: 2

לדירוג המלא – 10 הדוגמניות המרוויחות בישראל

בחודש שעבר יצא לאקרנים הסרט השישי בסדרה "מהיר ועצבני״, בהשתתפותה של גדות, בעקבותיו היא נוסעת בימים אלה ממסע יח״צני אחד לשני. זו הפעם השלישית ברציפות שגדות לוקחת חלק בשובר הקופות ההוליוודי, רק שהפעם קיבלה הכוכבת הישראלית יותר דקות מסך ואף כבשה טריטוריה נוספת: נוכחות בפוסטר הרשמי. לפי ההערכות, התענוג הכניס לכיסה סכום נאה של כ־800 אלף שקל וככל הנראה בהמשך השנה היא תחל בצילומים לסרט הוליוודי חדש.

אבל לפני שהפכה לשחקנית בזירה הבינלאומית, גדות היא קודם כל דוגמנית. מי שמדורגת במקום השני ברשימת הדוגמניות המרוויחות בישראל ממשיכה להוביל את נבחרת הדוגמנים של קסטרו, ובמסגרת זו נדרשה להלך בחזייה ותחתונים ברחובות תל אביב כחלק מקמפיין הקיץ. 

בחיים האישיים, בסוף 2011 הפכה גדות לראשונה בחייה לאמא. אבל לידת אלמה לא שינתה לה את התוכניות, וגם לא את תזרים המזומנים. להפך, יודעי דבר מדווחים כי 2012 הייתה השנה הרווחית בקריירה שלה, כאשר שלושה חודשים בלבד לאחר הלידה היא התעופפה לצילומי פרסומת למותג האלכוהול "קפטן מורגן". בשורה התחתונה, הבחירות של גדות מעידות כי הפער בינה לבין רפאלי, מובילת הדירוג, לא מסתכם רק בכסף אלא גם ברצון לכבוש את המסך הגדול. נטייה שאם תימשך תעמיד בספק את הגדרתה כדוגמנית.


גל גדות | צילום: גורן ליובונציץ

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן