כנס Forbes Under 30 פתח את שבוע המסחר בתל אביב

המסחר בבורסה ברחוב אחוזת בית בתל-אביב נפתח בתחילת השבוע באירוע חגיגי – אירוע הפתיחה של כנס "30under30" של מגזין פורבס. הכנס, שמתקיים זו השנה החמישית, יצא לראשונה מגבולות ארצות הברית ועלה לרגל לתל אביב וירושלים. באירועים, שהתקיימו לאורך השבוע כולו, לקחו חלק כ-600 צעירים מבטיחים וחדשניים, כל אחד מהם מוביל בתחומו ובן או בת פחות מ-30.

הבורסה לובשת חג לקראת יריית הפתיחה של הכנס | צילום: פורבס

בין 600 המשתתפים היו כ-200 מהשמות הגדולים ברשימת 30under30 האמריקאית, לצד כמות דומה של נציגים מאירופה וכמובן – הצעירים הישראלים שמככבים ברשימה הישראלית שפורסמה כאן בפורבס ישראל בחודש שעבר.

באירוע הפתיחה של הכנס, שפתח גם את שבוע המסחר בבורסה בתל-אביב, לקחו חלק בין היתר רנדל ליין, עורך פורבס ארצות הברית, אמנון נוייבך, יו"ר הבורסה בתל-אביב ומנכ"ל הבורסה, מר יוסי ביינארט, שקידם את פני אורחי הכנס בדברי פתיחה. נציגים נבחרים מהרשימות האירופית, האמריקאית והישראלית לחצו יחד עם מר ליין על פעמון הבורסה, שבישר על תחילת שבוע המסחר. "אני תקווה שהכנס של פורבס והיזמים הרבים שנוכחים כאן היום יביאו גם מזל למסחר, ושנראה מסכים ירוקים", אמר ליין בחיוך במעמד הפתיחה.

הצעירים המבטיחים, עורך פורבס ארה"ב ובכירי הבורסה מכים בפעמון | צילום: פורבס

בין הנציגים הישראלים שנכחו במעמד ניתן לציין את עדי אלטשולר, מובילת הפעילות החברתית עבור עסקים קטנים של גוגל בישראל; רוני צדר, מנהלת הפעילות העסקית של WeWork בישראל; אורן כוכבי, סמנכ"ל בקרן Terra Venture Partners; ולירן גרינברג, ממייסדי הפלטפורמה להקמת סטארט־אפים Team8.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן