כשהעולם הווירטואלי והאמיתי מתערבבים: האם המציאות המדומה בדרך למשרד שלכם?

האם אנחנו צריכים להתחיל להתכונן לעידן ההולוגרמות? אם להאמין להייפ סביב HoloLens של מיקרוסופט, יתכן מאוד שכן. מדובר בסט משקפיי מציאות מדומה שמתבססים על תוכנה המותקנת במחשבי PC על מערכת ההפעלה החדשה של החברה, ווינדווס 10 ומעוררת לחיים בעולם האמיתי, הולוגרמות באיכות גבוהה, המשתלבות עם אובייקטים פיזיים הנמצאים בסביבה.
  
לפי מיקרוסופט, כך תשנה הטכנולוגיה את הצורה בה אנו עובדים: "עם היכולת לעצב הולוגרמות, יהיה לכם מדיום חדש להביע בו את היצירתיות שלכם, יכולת אפקטיבית יותר ללמד וללמוד, ודרך טובה יותר להביע את עבודתכם באופן ויזואלי ולשתף רעיונות".
כך למשל, יוכלו משתמשים לתת לדמיון שלהם להתפרע וליצור את ההולוגרמות שלהם בתוך "סטודויו ההולוגרמות" של החברה ואולי אפילו להדפיס את התוצאה הסופית במדפסת תלת ממד.

בעוד שכל זה נשמע מאוד מרשים, HoloLens הוא עדיין לא מוצר מסחרי ואם ההיסטריה מלמדת אותנו משהו, אז הייפ גדול סביב טכנולוגיות חדשות, מכסה הרבה פעמים על לא מעט פגמים שעדיין קיימים בהן.

ובכל זאת, הפעם נראה שהפוטנציאל וההתרגשות סביב המוצר הן מעבר למהומה תקשורתית בלבד. אם מוסיפים את זה למומנטום שכבר קיים סביב נושא המציאות המדומה, אפשר לראות תקווה אמתית שהטכנולוגיה הזו תהפוך בקרוב לעניין נפוץ ותעזור ליצור שימוש נרחב במציאות מדומה לא רק כמקור לבידור אלא ככלי יומיומי וסטנדרטי במשרדים.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן