כתב מעריב שנפצע בהפגנת העובדים: "אתבע את הכשרת היישוב"

עימותים אלימים בהפגנת עובדי מעריב היום בצהריים מול משרדי הכשרת הישוב. חלק מן העובדים, שהגיעו למקום על מנת לדרוש כי נמרודי ייקח אחריות על חלקו במצב הקשה אליו נקלעו, ניסו בשלב מסוים להכנס למקום אולם נבלמו, לדבריהם בברוטליות, על ידי מאבטחים.

לטענת העובדים, נהגו שוטרי היס"מ שהוזעקו למקום באלימות, כאשר תקפו אותם ללא סיבה. כתב הפלילים של העיתון, אבי אשכנזי, סיפר בצהריים לפורבס כי נפגע מידי השוטרים ללא כל התגרות מצדו: "עמדנו בצד הרחבה שלפני הכניסה לבניין, היו כמה עובדים שניסו להכנס פנימה ולפתע קפץ עלי אחד המאבטחים, הפיל אותי ונתן לי בעיטה. החזרתי לו כדי להתגונן על עצמי, וכנראה שבמהלך העימות שברתי את האצבע".

"עצוב שבמדינת ישראל אנשים מותקפים על ידי ביריונים שנשכרו בידי בעלי הון", הוסיף אשכנזי. "אני מתכוון להתלונן במשטרה ואתבע גם את עופר נמרודי ואת חברת הכשרת הישוב. הנזק הוא נפשי יותר מאשר פיזי, איך אנחנו אמורים לגדל ילדים במדינה כזו?".

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

 אשכנזי במהלך הפגנת עובדי מעריב היום, מול משרדי הכשרת היישוב | צילום: יח"צ

עובד אחר שהפגין במקום סיפר גם הוא על העימותים: "לא באנו כדי להעצר, באנו להפגין במטרה לקבל את הכסף שלנו", אמר. "אנשים יצאו מכאן מוכים וחבולים. כשהגענו חיכו לנו מכתבים מעופר נמרודי ורצינו לעשות את מה שהוא עשה פעם ופשוט לבלוע אותם. היו כאן 150 אנשים וגם נציגים של כלי תקשורת אחרים, ואף אחד לא הגיע כדי ללכת מכות". 

דוברת מחוז תל אביב של המשטרה, אורית פרידמן, אמרה בתגובה לפורבס: "לא היתה תקיפה של אף שוטר והמפגינים לא התלוננו על כך שהותקפו על ידי שוטרים אלא שהותקפו ע"י המאבטחים". 

שוטרים ומאבטחים נערכים מול המפגינים, היום מול משרדי הכשרת היישוב | צילום: יח"צ 

ההפגנה היום התקיימה בהמשך למחאתם של העובדים כנגד מכירתו של העיתון לאיש העסקים שלמה בן צבי, אשר נחתם בשבוע שעבר. במסגרת העסקה, רכש בן-צבי, מו"ל העיתון מקור ראשון, את מעריב, אתר nrg, רשת המקומונים, המגזינים והזכיונות הקשורים בהם, הוצאת מעריב, זכויות הקניין הרוחני של מעריב, יתרות לקוחות, מנויים, רישיונות ונכסים. בן צבי התחייב לקלוט כ-300 מתוך 2,000 עובדי העיתון, כשהשאר יפוטרו, אולם גם העובדים אשר ייקלטו, יעשו זאת כעובדים חדשים, וזכויותיהם לא יישמרו.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן