לאודר חתם על ההסכם החדש ויזרים 80 מיליון שקל לערוץ 10

רון לאודר, בעל העניין הראשי בערוץ 10, הכריז היום במסיבת עיתונאים כי הוא מקבל את הסכם ההבנות עם הממשלה שיביא להמשך הפעלת הזיכיון של ערוץ 10. ההסכם כולל הזרמה של 80 מיליון שקל מטעם לאודר בשנה הקרובה, וכן ערבויות והתחייבויות נוספות.

בצעד סימובלי לאודר חתם על ההסכם על הבמה לעיני העובדים. "החלטתי לחתום על ההסכם בגלל 600 העובדים שעשויים לאבד את פרנסתם", אמר לאודר וזכה לכפיים מצד העובדים הרבים של הערוץ שנכחו במסיבת העיתונאים.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"אני מאמין שערוץ 10 יהיה ערוץ טוב מאוד בישראל", אמר לאודר. "אבל אם הממשלה לא תחתום על ההסכם אנחנו נסגור ב-2013. זה תלוי בממשלה אם היא תחתום על ההסכם, ואני מאמין שהם יחתמו".

לאודר | צילום: רויטרס

לאודר ביקר את הרגולציה המופעלת בארץ וטען שהיא לא הגיונית ולא מאפשרת לנהל את הערוץ. "יש לי 25 ערוצים במזרח אירופה, ולאף אחד מהם אין את הרגולציה שיש בישראל".

במסדרונות של ערוץ 10 אמנם שמחו לשמוע את החדשות אך כפי שמספר אחד העובדים "אנחנו למודי ניסיון ומלאים בהכרזות – אנחנו כבר לא מתרגשים מהכרזות כאלה כמו שלא התרגשנו כשכבר הודיעו שיסגרו את הערוץ".

בועד העובדים של ערוץ 10 נמסר כי הועד "מברך את בעל המניות הדומננטי, רון לאודר, על החלטתו לאמץ את עקרונות ההסכם שהוצעו על ידי המדינה לתשלום חובות החברה ולחיזוקה הפיננסי. אנו דורשים משר האוצר לחתום מיד על ההסדר שכבר הושג כדי למנוע את סגירת הערוץ ב-31 בדצמבר. אם תימשך גרירת הרגליים גם בחודש הקרוב, ראש הממשלה נתניהו יישא באחריות הישירה להחשכת המסך ולפיטוריהם של אלפי עובדים המתפרנסים בערוץ 10 במישרין ובעקיפין".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן