לאחר החגים: יוניליוור תעלה מחירי מוצרים ב-5%

בשורה רעה לצרכנים ולרשתות השיווק: רשימה ארוכי של מוצרי צריכה תתייקר לאחר החגים, כך הודיעה היום חברת יוניליוור במחירון חדש ששלחה לרשתות השיווק. ההתייקרות תחול בין היתר על דגני הבוקר של תלמה, מרגרינה, מרקי אבקה לבישול, אבקות ועזרי תיבול, רטבים, ממרחים, מוצרי כביסה, קרמים, סבונים ועוד.

לקבלת כל העידכונים, הניתוחים והדירוגים – עשו לנו לייק בפייסבוק

יוניליוור ישראל נמנית עם היצרניות הבולטות בארץ למוצרי צריכה. החברה מייצרת ומשווקת מוצרים בתחום המזון ובתחום הטיפוח האישי וטיפוח הבית.

מהחברה נמסר: "יוניליוור מעלה מחירים לאחר תקופה ארוכה במהלכה ספגה התייקרות של חומרי הגלם, חומרי האריזה ועלויות ייצור כמו חשמל, מים ודלק. עליית המחירים תכנס לתוקף רק לאחר החגים. חשוב לנו להדגיש כי עליית המחיר הינה בשיעור נמוך ביחס לעלייה התלולה בהוצאות היצור של מוצרי החברה, אשר את רובה ככולה תמשיך יוניליוור לספוג כפי שספגה עד עתה".

לפני כחודש הודיעה החברה על כוונתה לייקר את מחירי כמה ממוצריה, אולם עתה הופכת ההתייקרות לרשמית. ברשתות השיווק קיבלו את הבשורה ברגשות מעורבים. רשת שופרסל הודיעה כי תנהל מו"מ מול ספקיה: "עשינו את המיטב שלא להעלות מחירים ערב החג, ואכן עמדנו ביעד זה", נמסר מהחברה. "משא ומתן להעלאת מחירים אחרי החגים ידון בין הרשת לבין ספקיה ולאחר מכן תתקבל החלטה. כפי שכבר צוין על פי פנייה כללית ממספר יצרנים/ספקים – יש בכוונתם להעלות מחירים בין 3% ל-7%. כל ספק ומוצר יידונו לגופו של עניין".  

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן