לא חבר יותר: סמנכ"ל הטכנולוגיה של פייסבוק עוזב את החברה

אם עד עכשיו לא היו לו מספיק בעיות, כעת, צריך מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, להתמודד עם חיפוש סמנכ"ל טכנולוגיה חדש. אתמול הודיע ברט טיילור, המכהן כעת בתפקיד, כי בכוונתו לעזוב את הרשת החברתית מאוחר יותר הקיץ, לטובת הקמת חברה חדשה משלו. בהודעה קצרה שכתב טיילור בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו נאמר: "רציתי להודיע כי בקרוב אעזוב את פייסבוק. אני מאוד מצטער מצד אחד, אך גם נרגש להקים חברה חדשה משלי יחד עם חברי קווין גיבס". טיילור הודה לצוקרברג באופן אישי, וטען כי לא היה רק מנהלו בשלושת השנים האחרונות, כי אם גם המורה הרוחני שלו.

טיילור הצטרף לפייסבוק לראשונה ב-2009, לאחר שזו רכשה את החברה שאז ניהל, פרנדלי פיד, תמורת 50 מיליון דולר. החברה של טיילור הייתה ידועה בתור אגרגטור של מדיה חברתית בזמן אמת, כלי שאפשר לאנשים לנהל שיחות על תכנים ברשת. בחוגי מומחים לטכנולוגיה, טיילור ידוע כמי שעמד מאחורי פרויקטים גדולים של פייסבוק בתחום. 

את מקומו של טיילור בפייסבוק ימלאו בינתיים שני מנהלים, מייקל ורנל וקורי אונדרג'קה, אשר יהיו אחראים על פלטפורמת החברה ברשת ואסטרטגיית המובייל שלה. שינוי משמעותי זה בכוח האדם הבכיר של פייסבוק מגיע בעיצומה של תקופה קשה, לאחר הנפקה כושלת למדי של החברה בוול סטריט. החברה מאשימה בכך כשלים טכניים של הבורסה. בנוסף, החברה מתמודדת כעת גם עם מספר תביעות משפטיות נגדה. אמש סגרה מניית פייסבוק שבוע חיובי ראשון מאז הופעתה, וביום המסחר האחרון של השבוע הציגה עלייה של 6.9%. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן