לא מסתפקת במובייל: המטרה של סמסונג – להשתלט על הבית שלכם

כששומעים את השם סמסונג בוודאי חושבים קודם כל על סמארטפונים, טבלטים ומסכי טלויזיה. אך אולי בקרוב יקושר השם של ענקית הטכנולוגיה הקוריאנית גם למיקרוגלים, תנורים ושואבי אבק. בראיון מיוחד לפורבס חושף מנכ"ל חטיבת המוצרים של סמסונג בו קיון יון כי בכוונת החברה להיכנס גם לשוק מכשירי החשמל הביתיים. 

המוניטין של סמסונג כמובילה בתחום הטכנולוגי עלה בשנים האחרונות הודות למכשירי הסמארטפון מסדרת גלקסי שלה ולמסכי ה-LED החדשניים שיצרה. החברה הצליחה להביס את סוני כחברה המובילה בתחום מסכי הטלוזיה ולאחרונה אף הנחיתה מכה קשה גם על יריבתה האמריקאית אפל כשניצחה אותה בקרב פטנטים אחד מיני רבים אותו מנהלות השתיים.

אולם נשאלת השאלה, מדוע בעיצומו של קרב פטנטים מול חברות כמו אפל, גוגל ו-HTC צריכה סמסונג להיכנס לתחום פעילות חדש? לדברי יון, יש לפחות 280 מיליארד סיבות לכך. בראיון מיוחד שנערך במשרד סמסונג הזמניים בסוהו בניו יורק אמר יון לפורבס כי החברה מעוניינת להיכנס לשוק המכשירים הביתיים המגלגל מדי שנה 280 מיליארד דולר. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

לדבריו של יון, עם הכנסות שנתיות של 140 מיליארד דולר וכ-277 עובדים, יכולה סמסונג להיכנס לשוק חדש מבלי לפגוע בפעילותה בתחומים האחרים בהם כבר יש לה יתרון משמעותי על המתחרות. 

סמסונג טי.וי | צילום: רויטרס

חברת אפל כבר התחילה לממש את הבטחתה לכבוש את הסלון עם מוצרים כמו אפל טי.וי, אך עבור סמסונג, הסלון אינו מספיק. "הרעיון הוא שאם יש לך טלויזיה של סמסונג בסלון וגלקסי S4 ביד, אתה בוודאי תרצה מדיח של סמסונג במטבח", מסביר יון.

על מנת להשיג יתרון חדשני בשוק מכשירי החשמל הביתיים, חברה סמסונג לשפים מובילים בעולם, כמו מישל טרויסגרוס הצרפתי, בעל המסעדה לה מיזון דה טרויסגרוס בעלת 3 כוכבי מישלן. מטרת שיתוף הפעולה עם השפית לטענת יון היא התאמת הטכנולוגיות של סמסונג לעיצוב נוח ואסתטי שישדרג את מוצרי החברה. 

על פי התוכנית, המכשירים של סמסונג יהיו מבוססים על טכנולוגיות אלחוטיות מתקדמות שיגרמו להם לדבר אל המשתמשים ואולי יום אחד לתקשר ביניהם. 

בתחום המובייל והטלוויזיה החברה כבר עושה זאת. היום יכולים משתמשי סמסונג טי.וי לשלוט על המכשיר באמצעות הסמארטפון שלהם. בנוסף, מכונת הכביסה של סמסונג מאפשר לכם להפעילה מרחוק על ידי הטלפון החכם של החברה. בעתיד, אם יממש יון את תוכניתו תוכלו לחמם את הבית, להפשיר סטייק ולכבות את הגז מבלי לקום לרגע מהספה ומבלי להסיר את מבטכם מהתוכנית האהובה עליכם בטלוויזיה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן