לברוח מזומבים וירטואלים: הכירו את אפליקציית הכושר הראשונה למשקפיים של גוגל

חברה שמקורה בלונדון עובדת על פיתוח משחק הכושר הראשון המיועד לגוגל גלאס. החברה מעוניינת להציע למשתמשים אפשרות להתחרות נגד עצמם, לברוח מזומבים ואפילו לרוץ לצד חבר וירטואלי הנמצא בקצה השני של העולם.

למרות שגוגל גלאס עדיין לא הושקו באופן רשמי לציבור המשתמשים הרחב, זה לא מונע מחברות כאלה ואחרות להתחיל לפתח מוצרים ואפליקציות לפלטפורמה החדשה מבית גוגל. אחת מהחברות הללו היא Race Yourself, ששמה לעצמה למטרה להפוך לחברה המובילה והטובה ביותר בתחום אפליקציות הכושר בעולם הוירטואלי – כך שאין זה מפתיעה שבחרה להתמקד בפלטפורמת המציאות המדומה המעניינת ביותר בשוק כיום.

החברה עובדת על פיתוח אפליקציות כושר המיועדות להציע למשתמשים אימון אינטרקטיבי המבוסס על האיזור והמראות אותם עוברים בעת אימוני הכושר שלהם, באמצעות שימוש בסוגים השונים של המציאות הרבודה אותה מציעים גוגל גלאס.

כחלק מהחוויה, החברה מתכננת לשחרר מספר אפליקציות שלמעשה יהוו סוג של משחקים שיעודדו את המשתמש לבצע פעילות גופנית. בין המשחקים הללו יוכלו המשתמשים למצוא אפשרות להתחרות נגד האימונים הקודמים שלהם, בריצה או ברכיבה על אופניים, במטרה לנסות ולעקוף את עצמם ולשפר את התוצאות שלהם, לרוץ ביחד עם חברים גם אם הם אינם נמצאים פיזית לצידם של המשתמשים וכמובן, לברוח מזומבים הרודפים אחר המשתמשים ומאיימים לאכול להם את המוח.


צילום מסך מתוך הסרטון

החברה שמה דגש על בריאותו של המשתמש, ובמידה והוא פצוע או שאינו מסוגל לבצע פעולות מסויימות, האפליקציה תדע להציע לו את תכנית האימונים המתאימה עבורו, על מנת שזאת לא תעמיס עליו יותר מידי. לתוך כל זה מכניסה החברה מנגנון גיימיפיקציה, כאשר המשתמש מקבל נקודות ובונוסים על השלמת אימונים ושיפור הזמנים שלו.

הנקודות ישמשו את המשתמשים על מנת לתכנן אימונים ואפשרויות נוספות באפליקציה, כאשר כאן נמצא המודל העסקי של החברה. המשתמשים יוכלו להשתמש ב"קיצורי דרך" על מנת להתחיל באימונים מעניינים או מיוחדים הדורשים כמות גבוהה של נקודות, ועל כך יתבקשו לפתוח את הארנק.

כעת החברה מעוניינת להשתמש בעזרתן של פלטפורמות גיוס המונים לגייס כסף לאפליקציה העתידית, לצד הצגת המוצר למשתמשים העתידיים המעוניינים לרכוש לעצמם גוגל גלאס. החברה מתכננת להעלות את הפרוייקט במהלך החודשים הקרובים, אך עדיין ניצבת מולה בעיה אחת עיקרית – יהיה עליה להמתין בסבלנות עד להשקה הרשמית של גוגל גלאס כדי שתוכל להציג את המוצר שלה, וסביר להניח שעד אז עוד חברות יחליטו "לרכב על הגל" ולפתח אפליקציות כושר משלהן.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

מייסד Swype חושף מקלדת חדשה לטאבלטים: Dryft [וידאו]

נחתו בישראל: ה-Galaxy Gear וה-Note 3


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן