Forbes Israel Logo

ליברמן נחקר באזהרה במשטרה: ההאשמות נגדו עשויות להחמיר

שר החוץ המתפטר אביגדור ליברמן (הליכוד ביתנו) נחקר אתמול באזהרה ביחידה 443 של משטרת ישראל בפרשת השגריר בלטביה, זאב בן-אריה. ליברמן הגיע לחקירה במשרדי היחידה בלוד מיד בתום אירוע השקת הקמפיין של הליכוד ביתנו. במשך 45 דקות ענה לשאלות החוקרים בנוגע למינוי השגריר בן אריה, לאחר שהוחלט בפרקליטות המדינה להשלים את החקירה בעניינו.

ליברמן נחקר באזהרה בחשד למרמה ולהפרת אמונים. על פי כתב האישום המקורי, קיבל ליברמן קיבל מידע סודי אודות חקירתו בתיק המרכזי נגדו מהשגריר בן אריה, ולא דיווח על כך. לאחר מכן אף איפשר את מינויו של בן אריה לשגריר ישראל בלטביה. החשדות החדשים עשויים להחמיר את כתב האישום נגד ליברמן, בכך שאף לחץ על ועדת המינויים למנות את בן אריה לשגריר ובכך גם להגביר את הסיכוי להטלת קלון.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


אביגדור ליברמן | צילום: רויטרס

ביחידה הארצית לחקירות הונאה של המשטרה יסכמו את החומרים ויעבירו אותם לפרקליטות המדינה. ליברמן עצמו, שלא יכול יהיה כל הנראה להתמנות כשר בממשלה הבאה, שוקל להתמודד על תפקיד יושב ראש ועדת חוץ וביטחון.

מוקדם יותר אתמול נאם ליברמן בכנס פתיחת מערכת הבחירות לכנסת ה-19 של הליכוד ביתנו. "הערב על הבמה הזאת אני באמת מרגיש גן עדן", אמר ליברמן. "ואתם יודעים למה? – כי בפעם האחרונה שעמדנו על הבמה הזאת ביחד – בנימין נתניהו ואנוכי, זה היה לאחר הניצחון הדרמטי של הליכוד ב-96', כנגד כל הסיכויים. ולכן אדוני ראש הממשלה, אני מבטיח לך שנחזור לכאן שוב, בפעם שלישית לאחר הנצחון הגדול ב-22.1.2013".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן