ליברמן על לפיד: "כבר לא שואל היכן הכסף – רק רוצה להיות רה"מ"

"מסע הבחירות הסתיים אך העולם נמשך", אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפתח ישיבת הממשלה. ,המזרח התיכון לא נח לרגע, האויבים שלנו לא נחים לרגע והאתגרים הנצברים סביבנו גם הם לא נחים לרגע ולכן אני חושב שמה שצריך לעשות עכשיו זה ללכד כוחות, להדגיש את מה שמאחד אותנו ולא את מה שמפצל אותנו ולפעול בכל דרך כדי להקים ממשלת אחדות לאומית רחבה".

"אני שוחחתי מאז הבחירות עם כל ראשי הסיעות בבית, כולם בלי יוצא מן הכלל", המשיך נתניהו. אני רואה את עצמי כראש ממשלה של כולם של כל אזרחי ישראל והמשימה הזאת של אחדות ואחריות מתחילה פה בחדר הזה, בשותפות בינינו בין הליכוד וישראל ביתנו.

צילום: מרק ישראל סלם

שבועיים לאחר הבחירות לכנסת ה-19, קיימה הבוקר סיעת הליכוד-ביתנו ישיבה ראשונה של כל 31 חבריה, אך מה שהחל בדברי גיבוש ואחדות מצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, נמשך בהתקפה חריפה מצד אביגדור ליברמן על התנהלותו של יאיר לפיד מאז הבחירות.

"אני חייב לציין רק חידוש אחד שלא ראיתי אף פעם קודם", אמר ליברמן כשהתחיל לדבר אחרי ראש הממשלה. תמיד אנשים רצו לבחירות, דיברו, הבטיחו, התחילו משא ומתן, העלו שאלות כאלו ואחרות, דרישות כאלו ואחרות, אני פעם ראשונה אני רואה אנשים שיום למחרת הבחירות לא מדברים על המדינה אלא איך הם הופכים לראש ממשלה. זה מין תופעה חדשה. בן אדם לא הספיק להיבחר, עוד לא הספיק יום אחד לחמם כיסא כחבר כנסת וכבר מדבר לא על המדינה לא על מעמד הביניים, הוא כבר לא שואל איפה הכסף, הוא רק שואל שאלה אחת איך הוא כבר יהיה ראש ממשלה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן