לילה לבן: איפה הכי שווה לעשות קניות?

ביום חמישי הקרוב, 27 ביוני, יתקיים לילה לבן בת"א – אירוע שנתי בו מאות חנויות, מועדונים, מוסדות תרבות ואומנות פתוחים למשך לילה שלם בחינם או בהנחות משמעותיות.

לצד אירועי התרבות, יש גם באגף האופנה סיילים שווים, שהופכים את החוויה המוכרת לאירוע מסוג אחר. אז גם אם לא התכוונתם לצאת לרחובות ולהתחכך בעוד מאות אלפי אנשים אחרים, כדאי לקחת בחשבון את המכירות הבאות:

מתחם התחנה

לצד מופעים לקהל הרחב, ייפתחו החנויות במתחם התחנה עד לשעות הקטנות של הלילה, והמבקרים יזכו להנחות ומבצעים חד פעמיים. בין המבצעים:

בגדים:
רונן חן יעניק הנחה של 10% על כל החנות, שתהיה פתוחה עד השעות הקטנות של הלילה.

סטודיו לעיצוב אופנה של טל בק יציע הנחה של 50% על כל הפריטים בחנות, למעט אביזרים עד השעה 01:00 בלילה.

Quicksilver במבצע 2+1 על כל קולקציית קיץ 2013.

חנות הבוטיק רג'יסטר מציעה שלל הנחות ועד 50% הנחה.

מתוך הקטלוג של טל בק

נעליים:
שופרא ו-ויאלס מציעים 20% הנחה על כל דגמי הקיץ.

בוטיק Podium במבצע 40% הנחה על הקולקציה הלבנה, קולקציות חדשות, כולל נעלי כלות וערב יוקרה. הביגוד ב- 50% הנחה, אקסוסריז, תיקים ותכשיטים עד 20%.

אקססוריז:
מעצבת התכשיטים הגר סתת מציעה 15% הנחה על כל התכשיטים.

קוצ'ינלה בית אופנה המתמחה בתיקים ועיצוב איטלקי מציע 20% הנחה על פריטי החנות.
Bellinky Oolalaa- עד 30% הנחה לתיקים, חגורות וארנקים.

צילום: IngImages ASAP

מרכז תל אביב

חנות הפופ-אפ Pop Up Box 69, שממוקמת ברחוב רוטשילד 69 ופתוחה ל- 5 שבועות בלבד (עד ה-5 ביולי), תקיים מכירה בין השעות 24:00-10:00. במסגרת האירוע יימכרו כל הפריטים בהנחות של עד 20% הנחה. בחנות ניתן למצוא מותגים של מעצבים רבים, ביניהם: רון ארד עם מותג המשקפיים Pq Eyewear, מעצבת התכשיטים מירי גינזבורג, איילת גלאור לשעבר "סטלה וינטג'", מעצבת התיקים אמילי יחזקאל, מותג האופנה הישראלי muslinbrothers מעצבת האופנה אדוה ברונר , קארן אוברזון , UGLY DUCKLING בגדי ים בעיצובה של גל אנג'ל, roomuer מותג בעיצובם של המעצב והסטייליסט עומר פוזנר והמעצבת חגית כסיף, מעצבת הנעליים שני לקס, המותג של המעצב נדב רוזנברג NORTHERN STAR, ועוד.

דניאלה להבי:
בחנות הדגל של המעצבת, ברוטשילד 21, ימתינו ללקוחותGoodie Bags (שקיות הפתעה) משמחות וצבעוניות במיוחד – במהדורה מוגבלת וממוספרת, בעלות 199 ש"ח.

בתוך כל שקית אטומה וצבעונית ימתינו לקונות אקססוריז צבעוניים עשויים, לצד, מוצרי איפור וטיפוח, פרי שיתוף פעולה עם מותג האיפור היוקרתיYSL.

גולת הכותרת: באחת השקיות מסתתר שובר מתנה לזוג נעליים של דניאלה להבי.

ממשיכים צפונה:
בבוטיק הוינטג' אסתר ובלנקה (רח' ירמיהו 8) הלקוחות יהנו מהנחה של 20% על כל הפריטים בלבן (כולל שמלות כלה, תכשיטים ונעליים) עד חצות.

חנות מעצב האופנה נתיב יוחאי למותג NY by Nativ Yochai תהיה פתוחה עד השעה 01:00 בלילה ותציע סאמפלים ומבחר פריטים מקולקציית אביב 2013 ב-10%-30% הנחה. פרישמן 76, תל אביב. 052-2455153.

ואפילו לאותן נשים שלא מתכוונות לצאת מהבית, ואם כן, זה לא בשביל לעשות קניות, אתר האינטרנט 1item.co.il מצטרף לחגיגות ויוצא במבצע ליום אחד, במסגרתו יימכרו כל הטי-שירטים באתר במחיר של 40-60 שקל בלבד.

לידיעה המקורית באתר אונלייף:

עוד באונלייף:

איך לשווק את העסק מבלי להוציא כסף על יח"צ

כך תחסכו הוצאות בקיץ

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן