למעלה מ-2 טריליון דולר: הכירו את המיליארדרים של אירופה

ב-2014 היו באירופה 468 מיליארדרים שהונם המשותף קרוב ל-2 טריליון דולר. מתוך 9 המיליארדרים האוסטרים, דיטריך מטסיץ', הבעלים של רד בול הוא העשיר ביותר והונו מסתכם ב-8.6 מיליארד דולר. בהולנד, מי שמובילה את קבוצת 7 המיליארדרים המקומיים היא שרלין דה קרבלו הייניקן – הבעלים של…הייניקן. היא מחזיקה ברבע ממניות החברה ושוויה עומד על 11.2 מיליארד דולר.

בריטניה היא ביתם של 47 מיליארדרים. ג'רלד קבנדיש גרוסוונור מחזיק בנדל"ן ב-5 יבשות, והוא האדם העשיר בממלכה עם הון של 12.8 מיליארד דולר. ברוסיה יש לא פחות מ-111 מיליארדרים (כמו במדינת קליפורניה) ואלישר אוסמנוב הוא העשיר שביניהם עם הון של 18.9 מיליארד דולר שהשיג באמצעות עסקאות פלדה, ותקשורת.

באיטליה, מישל פררו עשה את הונו בדרכים מתוקות יותר – באמצעות השליטה על חברת השוקולדים פררו רושה, ובצרפת מתגוררת האישה העשירה באירופה – ליליאן בטנקור, הבעלים של לוריאל עם 37.4 מיליארד דולר.

בגרמניה התווספו בשנה האחרונה הכי הרבה מיליארדרים חדשים – 26 במספר והיא המדינה עם המספר הגבוה ביותר של מיליארדרים אחרי רוסיה. אך ביתו של האדם העשיר ביבשת היא ספרד – שם צוחק כל הדרך אל הבנק אמניקו אורטגה, הבעלים של זארה עם הון של 61.9 מיליארד דולר. צפו בסרטון שמסכם את הכסף הגדול שמתגלגל באירופה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן