“למרות מחסור בהפתעות בהשקת האייפון 5 – אפל עדיין מעצמת חדשנות”

אפל הכריזה אמש על האייפון החדש והוציאה לשוק כמעט בדיוק את מה שציפו ממנה: אייפון 5 חדש ואלגנטי. בלי מיני אייפד בינתיים, בלי חיבורי טלויזיה, בלי שידרוגי מקינטוש ובלי ארנבים שנשלפים מהכובע. ההפתעות היו מגובלות, אבל כשהאייפון החדש עומד לצאת לחנויות בעוד שבוע – הכיף רק מתחיל.

בזמן שהמנייה הגיבה בצורה מאופקת לאירוע הגדול, אנליסטים בארצות הברית דווקא מצאו הרבה מה לאהוב. הנה כמה סקירות, דעות וניתוחים על האייפון החדש ומה עוד צפויה למנייה:

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

אהרון רקרס: "במבט ראשון, העיצוב של האייפון החדש מייצג שיפור משמעותי ולא רק שינוי צנוע של ה-4S. בסופו של דבר, ההשקה של האייפון יחד עם שידרוג החומרה ומערכת ההפעלה החדשה ה-IOS6 (שהוצגה כבר ביוני) עומדת בציפיות שלנו ומשאירה את אפל במקום טוב ויציב אל מול גל ההשקות של מערכות האנדרואיד שעומדות לצאת לשוק בקרוב. אמנם לא היו בהשקה רגעי קסם מיוחדים, אך אפל הוכיחה שהיא עדיין מעצמה בכל מה שנוגע לחדשנות".

דק יותר, קל יותר | צילום: רויטרס

פיטר מיסק:" ההשקה לא חרגה מקו הציפיות. אנחנו מאמינים שלוח הזמנים המסודר של ההשקה משקף שאספקת המוצר לא תפגע כמו שרבים חוששים. אנחנו רואים הזדמנות עבור המניה לפעול ועלות במהלך חודשים הקרובים.

גן מונסטר: "העיצוב החדש של האייפון גורם לנו להיות בטוחים בעהרכה כי אפל תמכור בין 10-6 מיליון מכשירים חדשים עד סוף ספטמבר. במבט על המנייה, מבחינה היסטורית, המניה יורדת בתקופה שלאחר ההשקה ואנו מאמינים כי גם הפעם זה יקרה. אם זאת ההערכה היא כי הצפייה למיני-אייפד, נתוני המכירות של אייפון 5, והתורים מחוץ לחנות אפל יחזירו את המשקיעים למנייה וזאת תעלה".

סקוט קסלר: "מכשיר עם טכנולוגיית הדור הרביעי, מסך גדול יותר, מערכת מהירה יותר, דק יותר וקל יותר", הוא כותב כשהוא מנתח מדוע כדאי לקנות את המניה. "ההערכה היא שעד סוף 2012 הוא כבר יהיה ביותר מ-100 מדינות".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן