לפיד נפגש עם שר החוץ הצרפתי: "מחויב לפתרון שתי המדינות"

שר האוצר יאיר לפיד נפגש היום בבירת צרפת פאריס עם שר החוץ הצרפתי, לוריין פביוס. השניים דנו בהידוק הסנקציות על איראן, במצב בסוריה ובקידום המשא ומתן המדיני עם הפלסטינים.

לפיד הדגיש את מחויבותה של מפלגת "יש עתיד" לפתרון שתי המדינות והודה לפביוס על התמיכה שהפגינה ארצו בהכרזתה על הזרוע הצבאית של החיזבאללה כארגון טרור. לדברי אנשי לפיד התנהלה הפגישה באוירה מצוינת ונמשכה למעלה מן המתוכנן.


צילום: מרק ישראל סלם

אתמול נפגש לפיד עם מזכ"ל ה-OECD, אנחל גוריה. בפגישתם דנו השניים בשיתוף הפעולה בין ישראל לארגון. ממשרד האוצר נמסר כי גוריה הביע תמיכה בהחלטת המשרד להעלות את המע"מ. במשרד טוענים כי גוריה הדגיש כי הטלת מע"מ לא דיפרנציאלי היא הדבר הנכון לעשותו וכי המע"מ בישראל עדיין נמוך יותר מהממוצע במדינות ה-OECD.

עוד נמסר כי לפיד הודה לגוריה על שיתוף הפעולה בין הארגון לישראל, וכי הוא שוחח עימו על קידום מדיניות משותפת להעמקת המיסוי על חברות הענק. שר האוצר התייחס גם להודעתה של חברת טבע על תשלום מס של 336 מיליון שקל כנגד דיבידנד במסגרת חוק עידוד השקעות הון, ואמר כי "מדובר בצעד חיובי ראשון בכיוון הנכון. נמשיך לפעול מול חברות הענק כדי לשנות את חוקי המשחק בענייני מיסוי במשק".

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן