מאבק עובדי הוט עולה הילוך: הטכנאים פותחים בשביתה

עובדי הוט מחריפים את המאבק נגד הנהלת החברה. ממחר ב-7:00 בבוקר מתכוון ארגון כוח לעובדים להשבית את המערך הטכני של חברת הכבלים בכל הארץ, עד שעות הצהריים. במסגרת השביתה תופסק פעילותם של הטכנאים והמפקחים בחברה. 

בנוסף, מתכננים עובדי הוט להשבית גם את מוקד החברה בראשון לציון ולקיים במקום משמרת מחאה. כמו כן, בשעה 12:30 צפויה להתקיים הפגנה מול ביתו של פטריק דרהי בעל השליטה בחברה. 

בכח לעובדים מסבירים כי העובדים מוחים על כוונת החברה להעביר את הפעילות הטכנית בצפן לחברת הקבלן נקסטקום, מהלך שמשמעו פיטורי הטכנאים הנוכחים."אנחנו מושיטים כתף לחברים שלנו בצפון" אומר אייל ראובני חבר הנהגת הטכנאים. 


מחאת עובדי הוט | צילום: יח"צ

"מתוך ידיעה ברורה שאנו הבאים בתור.כבר הובטח לעובדים בעבר שלא יפוטרו ומאות טכנאים כבר מצאו את עצם בפני צומת דרכים- פיטורים או עבודה כעובדי קבלן בתנאים מופחתים". במקום לומר לנו מפורשות מה התוכניות לגבינו, החברה פועלת מאחורי גבינו ומעבירה בהדרגה חלק מהעבודה לחברות הקבלן: מוסיף אופיר אלחיאני טכנאי מחיפה.

בנוסף אומרים בארגון כי  וועד עובדי הוט המקיף את כלל עובדי החברה, (עובדי המוקד ועובדי המערך הטכני) צפוי לנקוט בצעדים ארגוניים נוספים בשבועות הקרובים לאור סירוב ההנהלה להכיר בוועד העובדים וכוונת החברה להעביר את עובדיה לחברות קבלן.

מהוט נמסר בתגובה: "כח לעובדים אינו הארגון היציג של עובדי הוט. לכן, כל שביתה או שיבוש של העבודה אינם מוגנים על פי הדין. נערכנו בהתאם על מנת שהשירות ללקוחות יימשך כרגיל". 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן