חברת monday.com הישראלית הגישה השבוע את התשקיף שלה לקראת ההנפקה בנאסד"ק, תחת הסימול MNDY. השווי האחרון של החברה בגיוס הון הסתכם ב-2.7 מיליארד דולר, והיא ממשיכה לצמוח ולהתפתח במהירות.
הסטארט-אפ שעוסק בפיתוח כלים לניהול ארגוני, פרסם נתונים ראשונים על התנהלותו ועל לקוחותיו. מאנדיי דיווחה על 335 לקוחות גדולים ברבעון הראשון של השנה הנוכחית, לעומת 264 לקוחות גדולים ברבעון הקודם. בין לקוחותיה של החברה נמצא שירות הסטרימינג Hulu, רשת BBC האנגלית ועוד.
כמו כן, נכון לחודש מרץ האחרון, לחברה 128 אלף לקוחות סך הכל שמתשמים בשירותיה, והחברה רשמה השנה גידול של 34% במספר הלקוחות הכולל שלה.
תורמים כל דולר שמרוויחים
בנוסף, ברבעון הראשון של 2021 רשמה החברה הכנסות בסך 59 מיליון דולר, ודיווחה על קצב הכנסות של 236 מיליון ודלר בשנה. עם זאת, דווח על ידי החברה כי שנת הקורונה לא עברה עליה בקלות, וכי היא רשמה הפסד של 39 מיליון דולר ברבעון הראשון השנה, והפסד של 152 מיליון דולר סך הכל בשנה החולפת.
החברה דיווחה בתשקיף שפרסמה כי מטרתה העיקרית היא לאפשר לארגונים לבנות כלי ניהול מותאמים אישית לפי צרכי החברה. עוד דווח כי עבור כל דולר שמרוויחה החברה – נתרם דולר לארגונים ועמותות ללא מטרות רווח, כדי שישתמשו בכלים שמציעה מאנדיי.
בלי הערכת שווי
יצוין כי הערכת השווי של מאנדיי לא מופיעה בתשקיף, וכי לפי הגיוס האחרון של החברה בשנה החולפת, שווייה הוערך ב-3 מיליארד דולר.
החברה הוקמה על ידי רועי מן, מייסד משותף ומנכ"ל החברה, ושותפו ערן זינמן – מתכנתים במקור שהכירו בזמן השירות הצבאי ונשארו חברים. השניים חברו זה לזה בשנת 2014, וניסו להוציא יחד אל הפועל פתרון אידיאלי לניהול חברות.
נכון לשנת 2019, לפי כתבה שהתפרסמה בפורבס ישראל, החברה מעסיקה כ-330 עובדים במשרדי החברה שפועלים בישראל ובניו יורק.
תמונת הכתבה: Shutterstock