מגזין טיים: יאיר לפיד בין 100 המשפיעים בעולם – נתניהו בחוץ

יאיר לפיד בקושי נכנס למשרד האוצר ועדיין לא ביצע מהלכים משמעותיים, אבל כבר זוכה לכבוד גדול בעולם לאחר שהמגזין טיים בחר אותו כאחד ממאה האנשים המשפיעים בעולם.

לפיד נמצא ברשימה לצד מנהיגים כמו נשיא ארצות הברית ברק אובמה וסגנו ג'ו ביידן, מנהיג קוריאה הצפונית קים ג'ונג און ומושל ניו ג'רזי כריס כריסטי.

טיים כותב על לפיד כי הוא "משתמש במדיום הטלוויזיוני כמו נתניהו, אבל מתרכז בענייני פנים ונישא למשרתו הציבורית על גבי התסכול שהצטבר בסלונים שבהם הוא היה דמות במשך שני עשורים".

על לפיד שמכונה "מועמד של מחאה" נכתב: "הוא עמד בהבטחתו לפוליטיקה חדשה כשהתנגד לנסיונות החיזור של ראש הממשלה נתניהו ויצר ממשלה ללא המפלגות החרדיות".

"אחרי שהיה סופר, מחזאי, שחקן, מוזיקאי וכותב טורים פופולרי, לפיד נמצא עכשיו במשרד האוצר, אבל הוא אומר כי בבחירות הבאות הוא מצפה לנצח את הבוס הנוכחי שלו ולהפוך לראש הממשלה", כתב העיתון. נתניהו עצמו, שנכח ברשימה בשנה שעברה, אינה נכלל בה הפעם.

לפיד בפנים, נתניהו בחוץ | צילום מסך

בין האמנים ניתן למצוא ברשימה את השחקנית ג'ניפר לורנס, הזמרת כריסטינה אגילרה, הבמאי סטיבן ספילברג, כוכב "שובר שורות" בריאן קרנסטון ומנחי הלייט נייט ג'ימי קימל וג'ימי פאלון.

טיים הציג גם קטגוריית אייקונים ובחר בה את יוצרת וכוכבת "בנות" לנה דנהאם, שחקן הכדורגל מריו באלוטלי, הזמר והשחקן ג'סטין טימברלייק, ביונסה, זוכה האוסקר דניאל דיי לואיס, הדוכסית מקיימברידג' קייט מידלטון וכן את רעייתו של נשיא ארה"ב, מישל אובמה.

לאתר דה פוסט

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן