מגמה חיובית בנעילת המסחר בתל אביב

הרגיעה במצב הביטחוני הראתה את אותותיה גם ברחוב אחוזת בית בתל אביב, כאשר היום האחרון למסחר ננעל בעליות שערים, בהמשך לעליות שנרשמו בנעילה אתמול ועל רקע מגמה חיובית גם בוול סטריט ובבורסות אירופה.

גל הטרור הנוכחי שהגיע לשיאו השבוע המשיך לעמוד גם היום ברקע למסחר אצלנו, אך נראה כי השקט היחסי שנרשם מאז אתמול מרגיע את השוק המקומי. מדד ת"א 25 עלה היום ב-1.1%, מדד ת"א 100 התחזק ב-1.1% גם הוא ומדד הבנקים הוסיף 0.4% לערכו. מדד התקשורת התחזק ב-1% ומדד הנדל"ן טיפס 0.5%.

מדד הנפט והגז ריכז היום את מרבית תשומת הלב לאחר שזינק והוסיף 3.5% לערכו. מניות שותפיות הגז זינקו היום, לאור האפשרות שהכנסת תצביע בשבוע הבא על העברת סמכויותיו של שר הכלכלה אריה דרעי, במה שיקדם את אישור מתווה הגז. לאחר הפרסומים כי סמכויותיו של דרעי עשויות לעבור לשרת המשפטים איילת שקד 0במהלך אשר יביא לאישור המתווה), מניות חברות הגז המקומיות הגיבו בעליות, כאשר דלק קידוחים עלתה ב-4.5%, אבנר התחזקה ב-4.5% גם היא ורציו התחזקה ב-4.1%.

גם מניית כיל הוסיפה להתחזק לאחר הדיווח על שיתוף פעולה עם יצרנית הפוספטים המובילה במשק הסיני. לאחר שנסקה אתמול גם היום המשיכה מניית החברה לטפס, והוסיפה 1.4% לערכה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן