מגמה מעורבת בבורסה בתל אביב; טבע ופריגו מרכזות עניין

היום הראשון לשבוע המסחר בבורסה בתל אביב מתנהל במגמה חיובית, על רקע מגמה מעורבת שחתמה את המסחר בבורסות העולם בסוף השבוע. מחר תפורסם החלטת הריבית של בנק ישראל לחודש הבא וביום רביעי תפורסם החלטת הריבית של הפד האמריקאי.

בשעה זו מדד ת"א 25 יורד ב-0.2%, מדד ת"א 100 נחלש ב-0.3% ומדד הנדל"ן עולה ב-0.1%. מדד התקשורת מטפס ב-0.2%, מדד הבנקים עולה ב-0.2% ומדד הנפט והגז מתחזק ב-0.3%.

מניית טבע יורדת ב-1.1% ומניית פריגו נחלשת ב-2.2% לאחר שחזרו עם פער שלילי מהמסחר בוול סטריט. כזכור, בשבוע שעבר השלימה טבע גיוס אג"ח בהיקף של 20.4 מיליארד דולר כדי לבצע את עסקת אלרגן.

קבוצת המשביר 365 הודיעה הבוקר כי חברת רנאומן תרכוש 51.6% מהונה המונפק של קשרי תעופה, עבור 33.5 מיליון שקל. עם השלמת העיסקה תישאר המשביר 365 עם אחזקה של 10% בקשרי תעופה, והיא צפויה לרשום רווח של כ-17 מיליון שקל. מניית המשביר 365 עולה ב-1.6% כעת.

בסוף השבוע ננעלה הבורסה בניו יורק במגמה חיובית על רקע עונת הדוחות לרבעון השני של השנה. ביום רביעי יחליט הפד האמריקאי על שיעור הריבית לחודש אוגוסט, כאשר לפי הערכות לא יחול בו שינוי. באסיה רשמו המדדים המובילים ירידות שערים ובורסות אסיה ננעלו הבוקר המדדים בעליות שערים, כאשר מדד שנגחאי בסין עלה ב-0.4% ומדד ניקיי ביפן התחזק ב-0.8%. המסחר בבורסות אירופה מתנהל היום במגמה דומה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן