מדד הטייקונים היומי של פורבס: הדוחות עלו לרמי לוי 12 מיליון שקל

למרות דוחות חיוביים, בהם הציגה רשת רמי לוי שיווק השקמה עלייה של 17% ברווח הנקי ב-2012 ל-110 מיליון שקל, הפסיד היום בעל השליטה ברשת, רמי לוי, 12 מיליון שקל בשל המימושים במניית החברה, שירדה ב-1.1% במסחר, כך עולה ממדד הטייקונים היומי של פורבס.

על פי המדד, הגיע רמי לוי במקום השלישי ברשימת הלוזרים הגדולים של היום, והוא אינו בעל השליטה היחיד שהפסיד כסף בשל פרסום דוחות. גם מוזי ורטהיים, יו"ר מזרחי טפחות, נמצא במפסידים. ורטהיים, אשר מזרחי שבבעלותו הציג גידול של 3% ברווח הנקי השנתי לכמיליארד שקל, הפסיד היום 13 מיליון שקל בשל ירידה של 0.6% במחיר המניה.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


לוי | צילום: חן חממה

ורטהיים ולוי אמנם הפסידו שניהם יותר מ-10 מיליון שקל, אולם הם לא "הצליחו" לכבוש את פסגת דירוג הלוזרים היומית. המפסיד הגדול של יום המסחר האחרון היה אליעזר פישמן, אשר הונו נחתך ב-30.7 מיליון שקל, לאחר ירידה של 1.9% במחירה של מניית כלכלית ירושלים. 

בצד השמח יותר של יום המסחר נמצא עידן עופר. עופר, אשר אתמול הפסיד 117 מיליון שקל, נמצאת בראש טבלת הווינרים היומית עם רווח של 117.8 מיליון שקל, מה שמשאיר לו 800 אלף שקל רווח מתחילת השבוע.

גם שרי אריסון נהנית מהעלייה במניית בנק הפועלים, והיא הרוויחה 90 מיליון שקל ביום המסחר האחרון. עוד בדירוג הווינרים: יצחק תשובה, שהוסיף 84 מיליון שקל להונו, דוד עזריאלי, שהתעשר ב-80 מיליון שקל ועפרה שטראוס, שהרוויחה היום 77 מיליון שקל.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

רוצים לראות את דירוג הווינרים והלוזרים המלא? לחצו כאן

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן