מדד הטייקונים: עזריאלי מחק 146 מיליון שקל, תשובה הפסיד 112 מיליון

דוד עזריאלי, הוא המפסיד הגדול של היום לאחר נעילתו של המסחר באחד העם. מנית קבוצת עזריאלי ירדה היום ב-1.6% והניבה הפסד של 146 מיליון שקל על הנייר עבור בעל השליטה, כל עולה ממדד הטייקונים היומי של פורבס.

הדיבורים ביום האחרון על שינוי מסקנות ועדת צמח לא מטיבים עם בעל השליטה בדלק. מוקדם יותר היום יצאו יחימוביץ ורוזנטל נגד מסקנות הועדה. "אני מקווה מאוד שמר צמח לא בונה על משרה אצל מר תשובה", הוסיף רוזנטל בשיחה לפורבס. בתוך כף יצחק תשובה הפסיד 112 מיליון שקל לאחר שמנית קבוצת דלק ירדה ב-1.6%.

מנגד, עידן עופר שעמד אתמול בראש רשימת המפסידים היומית לאחר דירוג האשראי לצים, מוחק היום את ההפסד ואף מתקן. מנית החברה לישראל טיפסה במהלך המסחר ב-2.75% – עלייה שהניבה לעופר 247 מיליון שקל על הנייר.

דוד עזריאלי | צילום: ישראל הדרי

עוד רשימת המרוויחים התברג רמי לוי, מניית שיווק השיקמה זינקה היום ב-4.8% והניבה ללוי על הנייר תוספת של 60 מיליון שקל. גם שלמה אליהו (מגדל), צדיק בינו (פז) ועופרה שטראוס (שטראוס) נמצאים בחמישיית המרוויחים היומיים.

מדד הטייקונים היומי עוקב אחר הווינרים והלוזרים הגדולים ביותר מתוך טייקונים נבחרים בעלי אחזקות בחברות ציבוריות, כולם בשווי מינימלי של 100 מיליון שקל.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן