מדד Marketest 2014: פרטנר מובילה בדירוג חווית הלקוח

מדד Marketest 2014 הנערך מדי שנה לצורך הערכת חווית השירות קובע כי פרטנר מובילה בדירוג חווית הלקוח בענף הסלולר. המדד שנערך על ידי חברת "מרקטסט" בוחן באופן בלתי תלוי את חוויית הלקוח של חברות הסלולר וספקיות האינטרנט הגדולות במהלך החודשים אוקטובר ונובמבר 2014.

Orange דורגה כבעלת התוצאות הגבוהות ביותר בפרמטרים: שביעות רצון כללית מהשירות הפרונטלי והטלפוני, מקצועיות ואמינות נותן השירות, התאמה אישית לצורכי הלקוח, מהירות הגלישה הסלולרית הגבוהה ביותר, נכונות להמשיך להיות לקוחות החברה והמלצת הלקוחות לחברים ומכרים להצטרף לחברה.

בתחום ספקי האינטרנט מובילה 012 בפרמטרים המרכזיים. ביניהם, נאמנות גבוהה של הלקוחות, המלצתם לחברים ומכרים להצטרף לחברה ושביעות רצונם מהתמורה למחיר.

חיים רומנו, מנכ"ל פרטנר, ציין: "אנו ממשיכים לדבוק באסטרטגיית השירות ללקוח אשר הייתה ועודנה אחת מאבני היסוד של החברה. אנו שמחים לראות כי התוצאות משקפות את המאמץ היומיומי וההשקעה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן