מהדקים חגורות במטוס: מספר היציאות לחו"ל זינק בכ-9% בינואר-מאי ל-1.5 מיליון

הישראלים מהדקים חגורות במטוס בדרך לחו"ל: מספר היציאות לחו"ל זינק בינואר-מאי בכ-9% לעומת התקופה המקבילה אשתקד והגיעל-1.5 מיליון יציאות, כך על פי נתונים שמפרסמת היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. מספר היציאות בחודש מאי לבד זינק בכ-16% לשיא של כ-366 אלף יציאות לעומת 317 אלף בלבד במאי אשתקד.

מסתבר כי הישראלים שלאחר הקיצוצים והמסים אולי נאלצים לקנות פחות מוצרי מזון ומוצרים בסיסיים אבל הם לא מוותרים על חופשה קצרה בחו"ל. מספר היציאות לחו"ל בחמשת החודשים הראשונים של השנה נעמד על 1.51 מיליון, לעומת 1.39 מיליון בינואר-מאי אשתקד. בתקופה זו נרשם גידול של 9% ביציאות לחו"ל דרך האוויר ל-1.34מיליון יציאות.

צילום: רויטרס

האם השקט היחסי עם הגבול הדרומי תורם למספרים? מספר היציאות לסיני זינק ב-16% ונעמד על 46 אלף איש, מהם כ-9,600 בחודש מאי. מסתבר כי הכמיהה לחופי סיני גוברת על כל ההתראות החמורות על פיגועי טרור בחצי האי הקסום. יצויין עוד כי מספר היציאות לירדן עלה בכ-1% והגיע ל-101 אלף יציאות.

ועוד נקודה מעניינת שעולה מהנתונים היא כי שייט החופים ב'ספינות אהבה' (עם בידור וארוחות רבות) הופך לבילוי פופולרי יותר בקרב הישראלים : בינואר עד מאי נרשם גידול חד של 27% בהפלגות ישראלים בחופי יוון ואירופה לשיא 19.3 אלף יציאות (לעומת 15.2 אלף) מזה 9,200 בחודש מאי בלבד כאשר הערכות הן שתופעה זו תלך ותתרחב עוד יותר בחודשי הקיץ.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן