מהומה בקן: טוויטר נפרדת מארבעה ממנהליה הבכירים

דורסי, שהתמנה למנכ"ל באופן רשמי באוקטובר האחרון, אמר כי מנהל אגף הנדסה אלכס רוטר, מנהלת אגף מדיה קייטי ג'ייקובס סטנטון, מנהל אגף מוצר קווין ויל ומנהל מחלקת משאבי אנוש סקיף שיפר בחרו לעזוב את החברה. הכרזה זו איששה את הדיווחים הקודמים על רוטר, סטנטון ו-ויל. עם זאת, חברת טוויטר נמנעה מכל תגובה נוספת.

"בהתחשב בשמועות הלא מדויקות בתקשורת היום אודות העזיבה שלהם, אני אתייחס לזה כעת", אמר דורסי. "אני מודיע בצער כי אלכס רוטר, סקיפ שיפר, קייטי סטנטון וקווין ויל החליטו לעזוב את החברה." בהמשך הוסיף כי "כל הארבעה ייקחו זמן מנוחה שהרוויחו היטב. אני אסיר תודה לכל אחד מהם על כל מה שהם תרמו לטוויטר ולמטרה שלנו ברחבי העולם. הם אנשים פנומנלים!".

מציוציו של דורסי, מנכ"ל טוויטר, על התפטרות הבכירים

דורסי גם אמר שסמנכ"ל התפעול של טוויטר אדם ביין ינטול תחומי אחריות מורחבים, כולל הפיקוח על צוותי מוצר, צוות המדיה ומשאבי אנוש לתקופת הביניים. המנהל הטכנולוגי הראשי של טוויטר, אדם מסינג'ר, יוביל את צוותי ההנדסה ומוצרי הצריכה, עיצוב, מחקר ושירותי משתמש. אמר דורסי.

"אדם מסינג'ר היה חלק מהצוות שלי מעל לארבע שנים והוביל צוותים גדולים הן כאן והן במקומות אחרים," אמר דורסי בציוץ. "יש לו חוש חזק מאוד לאיך לרכז את הפיתוח שלנו כדי שנוכל להמשיך לשלוח ולייצר עבודה חזקה שאנשים יאהבו להשתמש בה. אני אהיה שותף יחד איתו יומם ולילה לוודא שאנחנו בונים את החוויות הנכונות."

סטנטון, שהייתה יותר מחמש שנים בטוויטר, כתבה על העזיבה שלה ב-Medium, שם היא מספרת שבחרה לעזוב את תפקידה בטוויטר בכדי לבלות יותר זמן עם משפחתה. "יש סטיגמה מוזרה על לקיחת הפסקה כדי לבלות זמן עם המשפחה שלך – אבל באמת, מה יכול להיות יותר חשוב?", שואלת סטנטון. ויל ורוטר גם הם עבדו בטוויטר יותר מחמש שנים. ויל אישר את העזיבה שלו בציוץ. שיפר הצטרף לטוויטר ב-2014 מ-Groupon, שם היה ראש מחלקת משאבי אנוש.

בלוג הטכנולוגיה Re/code דיווח השבוע כי טוויטר מתכננת להכריז בקרוב על גיוס סמנכ"ל שיווק חדש. הדיווח סיפר כי סמנכ"ל פרסום בינלאומי, שיווק ושותפויות דיגיטליות באמריקן אקספרס, לזלי ברלנד, הוא המועמד המוביל שעשוי להיבחר לתפקיד.


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן