מהלך דרמטי נוסף של גולן טלקום: צירפתם חבר? קבלו עד 200 שקל

גולן טלקום מזמינה אתכם לצרף חברים לחברה. מבצע חדש של החברה מציע לכל לקוח פעיל שיצרף לקוח חדש לשירותיה 200 שקלים במתנה. בנוסף, לקוח חדש שיצטרף לחבילת 9 שקלים יזכה את מי שהמליץ לו ב-20 שקלים. את המבצע חשפה החברה בעמוד הפייסבוק שלה.

על פי תנאי המבצע החדש, אין הגבלה במספר ההמלצות, כך שלקוח שיביא 10 משתמשים חדשים למשל יוכל לקבל 2000 שקל. בנוסף, לקוח שהגיע במסגרת המהלך והפעיל את כרטיס הסים, יכול גם הוא להביא חברים חדשים וליהנות מהתגמול בעצמו.

על מנת ליהנות מהתגמול, בעת ההרשמה באתר גולן טלקום, על החבר החדש להוסיף את מספר הטלפון של הממליץ שבעקבותיו הגיע. ההמלצה תיכנס לתוקף עם הפעלת כרטיס הסים של הלקוח החדש. 

החבר החדש צריך להפעיל את כרטיס הסים עד ה 23.4.2013 בשעה 23:59. המלצות על חברים באתר החברה יתקבלו עד ה- 18.4.2013 בשעה 20:00. בסוף דצמבר 2013 תתבצע בדיקה בשביל כל ממליץ שיהיה עדיין פעיל במועד זה, מה מספר הלקוחות הפעילים שהביא לחברה. הסכום המצטבר יועבר בתחילת 2014 באופן ישיר, לכל ממליץ הזכאי לתגמול.

מיכאל גולן, מנכ"ל גולן טלקום | צילום: חן חממה

מספר המנויים של גולן טלקום עומד כיום על כ-250 אלף לקוחות. החברה מציעה כיום שתי חבילות הצטרפות: "חבילת גולן טלקום" בסכום של 99 שקל לחודש עבור שירותי שיחה וגלישה ללא הגבלה וכן ו"חבילת 9 שקל" הכוללת 60 דקות + 60 SMS+ Mb 10 גלישה לחודש.

בראיון לפורבס אמר מנכ"ל החברה מיכאל גולן כי בקרוב מתכננת החברה להוסיף אפשרות להשתמש בכרטיס SIM שלה בטלפונים קבועים ברכב, אופציה שלא הייתה קיימת עד היום, וכן לאפשר שימוש בהוראת קבע בנקאית לתשלום החשבון. עוד אמר גולן כי בכוונת החבה לצמצם את התלות באנטנות של מפעילות הסלולר הגדולות ולהקים אנטנות משלה על מנת לשפר את איכות הקליטה ברשת. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן