מהמקרן שעל מחזיק המפתחות ועד השעון החכם בעולם: הכירו את הטכנולוגיות פורצות הדרך של 2015

שנת 2014 עוד לא תמה וכבר רבים מביטים אל עבר העתיד והטכנולוגיות והגאדג'טים ששנת 2015 טומנת בחובה. בהתבסס על מידע קיים, שנת 2015 צפויה להיות שנה מוצלחת עבור פריצות טכנולוגיות, בייחוד בעולם העסקים. למרות שעדיין לא ידוע עם הגאדג'טים הבאים יהיו אלו שישנו את העולם, אין שום ויכוח על כך שלטכנולוגיות החדשות הללו מצפים כל אנשי העסקים בעולם.

המקרן הקטן ביותר שיוצר

בשנת 2015 תוכלו להציג את רעיונותיכם במצגת לבוס בזמן נסיעה בלי בעיות טכניות ובלי שום צורך בסחיבת ציוד כבד, תודות למקרן זעיר שיתחבר אל צרור המפתחות שלכם בקלות יתרה. מקרן ה- DLP Pico עובד עם טלפונים חכמים, טבלטים ומחשבים אישיים דרך חיבור ה-USB בפשטות.

אחסון המידע החדש מבית IBM

בשוק של היום אחסון בייט אחד של נתונים מחייב כמיליון אטומים טעונים מגנטית. אך חברת IBM הודיעה על כוונתה לשנות לחלוטין את שוק אחסון הנתונים. בשנה הבאה צפויה החברה להשיק מערכת חדשה שתוכל לאחסן את אותה הכמות של נתונים באמצעות 12 אטומים – המשמעות היא אחסון צפוף פי 100 מהיום בכונן הקשיח.

אפל iWatch

2015 צפויה להיות שנתו של השעון של אפל. כבר חודשים שמתרוצצות שמועות על המכשיר, יכולותיו, נראותו וכמובן תאריך השקתו. אמנם אפל עדיין לא הכריזה אם הוא ישוחרר לחנויות בסוף 2014 או ב-2015 אך ברור כי בשנת 2015 רבים יאמצו את המכשיר החדש מבית אפל. השעון מושלם עבור אנשי עסקים העובדים בדרכים – השעון החכם של אפל, קל, גמיש ומעביר את כוחו ויכולתו של האייפון אל פרק כף היד של איש העסקים, כך שהוא זמין בכל דקה ושניה מהיום. אפילו ששוחררו כבר שעונים חכמים בחברות אחרות, השעון של אפל מעניק גישה לכל תוכנות האייפון – מה שמעניק חיים קלים לכולנו.

צילום: אתר החברה

ITwin connect

שנת 2015 צפויה להיות שנה של חדשנות. אך ככל שיותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט כך צפים חששות ביטחוניים נוספים. למזלן של חברות עסקיות כלי ה-ITwin יהיה היחיד שהם יצטרכנו על מנת לשמור על המידע היקר לחברה חסוי בזמן תנועה. בין אם תעבדו מבית מלון, שדה תעופה או בית קפה לא תצטרכו לדאוג לאבטחת רשת, שכן המכשיר הזעיר ישמור על המידע מאובטח בכל זמן.

משקפי גוגל

שום דיון בנושא טכנולוגיות חדשות אינו שלם מבלי להזכיר את משקפי גוגל – המצור שלו העולם חיכה בכיליון עיניים צפוי להיות בחנויות בשנת 2015. עבור אנשי עסקים המשמעות היא גישה למכשיר חכם המאפשר שימוש בכל האפשרויות הטמונות באינטרנט ובטלפון החכם באמצעות הראיה ותוך כדי הסתכלות על העולם מסביב. מאנשי מכירות, שיוכלו מיד לראות את פרופיל הלקוח כשהם מסתכלים על אדם כלשהו ועד עובדי מפעל שיוכלו לגשת להוראות ההפעלה של מכשיר כלשהו דרך המשקפיים שלהם, תוך כדי שהם מסתכלים על המכשיר, אין גבול ליכולות של משקפי גוגל.

תמונה: ויקיפדיה

השעון החכם של גוגל

למי שלא סומך על חברת אפל, או לא מסתפק במשקפי גוגל ישמח לשמוע כי גוגל צפויה לשחרר שעון חכם חדש בשנה הבאה. רבים כבר מכנים ת שעון זה כ"החבר הטוב ביותר של היזם". על פי הדיווחים לשעון תהיה אינטגרציה עמוקה עם התוכנית Google Now, תוכנית חיונית לעסק קטן הזקוק לעוזר אישי משלו.

HTML 5

HTML 5 צפויה להיות טכנולוגיה חיונית לארגונים רבים. יחד עם המערכת החדשה הזו כלי פיתוח ה-ווב יבשילו, כמו כן גם הפופולריות של יישומי האינטרנט הנייד ואפליקציות היברידיות. בסופו של דבר תוכל חברה להעביר במהירות ובקלות אפליקציות לפלטפורמות מרובות בצורה שלא נראתה קודם לכן.

סטנדרטים חדשים ל Wi-Fi-המוכר

ביצועי ה-WI-FI צפויים לגדול משמעותית בשנת 2015 על ידי יישומים ותקנים חדשים שישפרו את המהירות, הביצועים ותשתית ה-WI-FI.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן