מהפך: אייל עופר הוא הישראלי העשיר בעולם על פי דירוג מגזין פורבס

מגזין פורבס פרסם לפני שעה קלה את דירוג האנשים העשירים בעולם לשנת 2014 – ממנו עולה כי אייל עופר הוא הישראלי העשיר ביותר בעולם, כשהונו מוערך על ידי המגזין ב-7 מיליארד דולר. זוהי הפעם הראשונה בה תופס אייל עופר את משבצת "הישראלי העשיר בעולם" לאחר שחלף על פני אחיו, עידן עופר, אשר הוביל את הרשימה בשנה שעברה.

אייל עופר תופס את המקום ה-191 בדירוג, לאחר שהונו צמח בשנה החולפת במיליארד דולר, על פי הערכת המגזין. אחיו הצעיר עידן, אשר דורג בשנה שעברה במקום ה-182 עם שווי אשר הוערך ב-6.5 מיליארד דולר צנח השנה עד למקום ה-244, כשהונו מוערך ב-5.7 מיליארד דולר לאחר השנה הקשה אשר עברה על חברת הספנות "צים" שבבעלותו, כמו גם החברה לישראל.

סטף ורטהיימר ומשפחתו תפסו את המקום ה-267 בדירוג, כשההון המשפחתי מוערך ב-5.3 מיליארד דולר. שרי אריסון, אשר הונה מוערך ב-4.7 מיליארד דולר, ממוקמת במקום ה-319, מקום אותו היא חולקת עם ארנון מילצ'ן, אשר הונו מוערך גם הוא ב-4.7 מיליארד דולר.

צילום: סיון פרג'

אך לא רק בדירוג הישראלים העשירים בעולם התחולל מהפך – אלא גם בראשות דירוג האנשים העשירים בעולם כולו, כשביל גייטס חזר למקום הראשון ולתואר "האיש העשיר ביותר בעולם" – כשהונו צמח השנה ומוערך ב-76 מיליארד דולר. איל התקשורת המקסיקני קרלוס סלים, אשר הוביל את הדירוג בשנת 2013, תופס את המקום השני עם הון המוערך ב-72 מיליארד דולר (מיליארד פחות מבשנה שעברה). 


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן