Forbes Israel Logo

מהפך? גברים עורכים קניות, נשים קוראות ספורטס אילוסטרייטד

כללי הקמעונאות משתנים, הרבה מעבר לנושא הדומיננטיות של הרכישה באמצעות האינטרנט. יותר נכון יהיה לקבוע כי הם התהפכו על הראש, לאחר שנמצא כי יותר גברים עורכים קניות ויותר נשים נכללות בקרב קהל הקוראים של גיליון בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד.

על פי סקר שהתפרסם ב-dailyfinance, כ-40% מהגברים הם כעת עורכי הקניות העיקריים בבית; 44% מהגברים חולקים באופן שווה בעבודות הניקיון, ו-86% מסכימים כי הגבר צריך להתחלק שווה בשווה בניהול משק הבית.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


צילום: רויטרס

גברים אמידים קונים לרוב על פי הסקר מוצרי הלבשה ואבזרים. מכירות מוצרי היוקרה לגברים ביום האהבה האחרון הוכפלו, במיוחד באינטרנט. בהתאם, כ-18 מיליון (כשליש מכלל הקוראים) של מהדורת בגדי הים של ספורטס אילוסטרייטד הן נשים, אשר מעיינות בו בעיקר לשם קבלת השראה לקניות, כמו בקטלוג.

מוקדם מדי עדיין להכריז על סיום התפקיד המגדרי כשזה נוגע לקניות, אבל טוב לדעת שהקמעונאים ורשתות המותגים תופסים את התפקידים המגדריים קצת אחרת. לא משום שזה הדבר הנכון לעשותו מבחינה מוסרית, אלא משום שהם מגלים את הפוטנציאל העסקי שבדבר.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.