מה היו הנושאים הפופולריים ביותר ברשת ב-2012?

הבחירות לנשיאות ארה"ב היו הנושא הפופולרי ביותר, ונסיכת הטראש קים קרדשיאן הייתה האדם הפופולרי ביותר במנוע החיפוש יאהו! בשנה האחרונה, שבה שלטו סיפורי חדשות ותרבות פופ ברשימת הנושאים הפופולריים.

המונח הפופולרי ביותר במנוע היה המילה "בחירות", נושא שסוקר לא רק ברשתות הטלוויזיה הגדולות, אלא גם ברשתות החברתיות. המונח "סקר פוליטי" הגיע למקום ה-8 ברשימה הזו. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

"השליטה של בחירות 2012 במנוע החיפוש היא מדהימה, משום שמדובר בנושאים אשר סוקרו בהרחבה בטלוויזיה, והיו נגישים לציבור. אנשים באמת רוו מזה, אך למרות זאת, הם חיפשו מידע נוסף ברשתות החברתיות", אמרה ורה צ'אן, אנליסטית טרנדים אינטרנטיים ביאהו. לדברי צ'אן, בעשור האחרון היו רק שני אייטמים חדשותיים אחרים ששלטו במנוע החיפוש: מותו של מייקל ג'קסון ב-2009 ודליפת הנפט במפרץ מקסיקו ב-2010.

אל המקום השני ברשימה הגיע האייפון 5, וצ'אן מציינת כי למרות שהסמארטפון של אפל שולט בחיפושים מאז יצא לשוק ב-2007, זו הפעם הראשונה שדגם ספציפי נמצא בצמרת.

קרדשיאן. שמרה על פופולריות | צילום: רויטרס

כוכבת הריאליטי קים קרדשיאן הגיעה למקום השלישי ברשימה, והיא ראשונה מבין שש נשים שהגיעו לעשירייה הראשונה. צ'אן אומרת כי הגירושים של קרדשיאן מבעלה לשעבר כריס האמפרי'ס, היחסים עם הראפר קאניה ווסט ותוכנית הריאליטי שלה בערוץ E! השאירו אותה במרכז תשומת הלב.

הנשים הנוספות שהגיעו לעשירייה הראשונה היו דוגמנית השער של ספורט אילוסטרייטד קייט אפטון, הנסיכה הבריטית קייט מידלטון, הזמרת המנוחה וויטני יוסטון, כוכבת הילדים לשעבר לינדסי לוהאן והשופטת הפורשת של "אמריקן איידול" ג'ניפר לופז.

בדירוג נפרד של יאהו, המציין את הטרנדים החמים של 2012 ברשת, שליטתה של תרבות הפופ הייתה משמעותית יותר, עם "משחקי הרעב", הרומן האירוטי "50 גוונים של אפור", הלהקה הבריטית וואן דיירקשן, השיר "Call Me Maybe", והשיר גאנגם סטייל של הראפר הקוריאני סיי בעשירייה המובילה.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן