מה הקשר בין החברה מתל אביב לסרט שהכניס 1.4 מיליארד דולר?

חברת התקשורת האלחוטית בפס רחב אלווריון הודיעה היום לבורסה כי הפקת הסרט ההוליוודי "הנוקמים" השתמשה במערכות מתוצרתה. מהודעת החברה עולה כי חברת NetX, שהייתה אחראית על מערך התקשורת של הסרט, השתמשה בפתרון של אלווריון כדי לקשר בין גורמים שונים בהפקה, בין היתר לצורכי צילום, עריכה, אפקטים מיוחדים, וחשבונאות, זאת לאחר שההפקה עברה למדינת אוהיו.

לדברי החברה, היא סיפקה רשת במהירות 100 מגה ביט לשנייה תוך פחות מ-48 שעות, במערכת שקישרה בין 200 עובדי הפקה, 180 טלפונים ו-90 מחשבים ושרתים בהם היה שימוש בהפקת הסרט.

הסרט "הנוקמים", שמבוסס על דמויות הקומיקס של חברת מארוול, יצא לאקרנים בחודש מאי, ומאז זינק למקום השלישי ברשימת שוברי הקופות של כל הזמנים בעולם, עם הכנסות של 1.4 מיליארד דולר. בארה"ב לבדה רשם הסרט הכנסות של 611 מיליון דולר. עלות ההפקה המוערכת של הסרט הייתה 220 מיליון דולר.

המערכת של אלווריון סיפקה תשתית לכל אנשי ההפקה וגם איפשרה לצוותים לגבות את עריכת הווידיאו בכל שלביה, והעברת וידיאו באיכות גבוהה בין המשרדים בניו יורק וניו מקסיקו.

"כל אובדן של קשר במהלך הפקה כמו 'הנוקמים' יכול יכול לשתק את ההפקה לגמרי, ולגרום לעלויות של מיליונים בצילומים מחדש", אמר רון דוס, הבעלים והמנכ"ל של NetX. "אנו מאושרים שהיה לנו חלק מאחורי הקלעים בהבאת שובר הקופות למסך הגדול", אמר מנכ"ל אלווריון חזי לפיד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן