מוטורולה חושפת את Moto X: יגיע ב-504 תצורות שונות

הרגע לו חיכו רבים במוטורולה, בגוגל ומשתמשים ברחבי העולם הגיע: אחד הסמארטפונים האנדרואידיים המסקרנים ביותר, ה-Moto X הושק. במסיבת עיתונאים סגורה ומיוחדת, הציגה מוטורולה את הסמארטפון הראשון הטהור של גוגל, אשר לדבריה "תוכנן, הונדס והורכב בארצות הברית" ומהווה למעשה את התוצר הראשון מבית שתי החברות יחד, מאז שענקית החיפוש רכשה את מוטורולה מוביליטי תמורת 12.5 מיליארד דולר באוגוסט 2011.

פרטים רבים כבר היו ידועים לנו כבר על מכשיר הדגל החדש של מוטורולה הודות לסדרה של הדלפות בימים האחרונים, כאשר בין היתר נצפה יו"ר גוגל, אריק שמידט מחזיק בידו את הגירסא הלבנה של המכשיר וכמה ימים לאחר מכן – דלף סרטון פרומו שנעשה על ידי המפעילה הסלולרית הקנדית רוג'רס אשר הציג באופן מפורט למדי את הסמארטפון החדש.

רוצים להישאר מעודכנים בכל החדשות והדירוגים? הירשמו לניוזלטר של פורבס ישראל, הורידו את האפליקציהעשו לנו לייק בפייסבוק או עקבו אחרינו בטוויטר.

על הנייר – מפרט טכני בינוני, חיי סוללה מעולים

המכשיר יגיע עם מסך AMOLED בגודל 4.7 אינץ', ברזולוציה של 720p ובחדות של 316ppi (פחות חד ב-10ppi מהאייפון 5), יריץ את מעבד ה-Snapdragon S4 Pro של קוואלקום במהירות שעון של 1.7 ג'יגה הרץ ויגובה על ידי 2 ג'יגה בייט של זיכרון פנימי RAM. בניגוד להערכות המוקדמות, המכשיר יגיע עם מערכת ההפעלה אנדרואיד בגירסא 4.2.2, אחת לפני האחרונה אשר הושקה בשבוע שעבר.

המכשיר מצוייד, כמו כן, ב-2 מצלמות: אחורית באיכות 10 מגה פיקסל בטכנולוגיית Clear Pixel וקדמית באיכות 2 מגה פיקסל. חיי הסוללה שלו (2,200 mAh), על פי גוגל צפויים לעמוד על כ-24 שעות בשימוש ממוצע והוא יגיע ב-2 גירסאות – 16 ג'יגה בייט ו-32 ג'יגה בייט. מחירו בגירסאת ה-16 ג'יגה בייט יעמוד על 199 דולרים וה-32 ג'יגה בייט – 249 דולרים בכל הרשתות האמריקאיות הגדולות עם חוזה צמוד, כמובן.

צילום: יח"צ

אך ההפתעה האמיתית אינה צפויה להגיע מהחומרה של המכשיר, אלא מתחום התוכנה: אינטראקציה קולית צפויה להיות תכונה בולטת ביותר בטלפון החדש, אשר יקשיב באופן תמידי למשתמש ויהיה רספונסיבי בעת הצורך, ללא צורך בלחיצה על כפתורים. כמו כן, AT&T צפויה להציע את המכשיר ללקוחותיה ולאפשר להם לבחור באופן בלעדי את הצבע בו הם מעוניינים לקבל אותו.

בקרוב גם גירסה פתוחה של המכשיר, המחיר צפוי לנוע סביב ה-300 דולר

ומה לגבי מכשיר בגירסא לא נעולה למשתמשים הבינלאומיים? תשמחו לשמוע כי גוגל תמכור את המכשיר גם כן דרך החנות האינטרנטית שלה, Google Play. המכשיר יריץ גירסא נקייה של אנדרואיד ויקבל עדכונים ישירות ממוטורולה. היתרון הוא שכל התוכנות המותקנות מראש בטלפון על ידי המפעילות הסלולריות לא יימצאו בגירסא הנקייה. הבעיה היא, שעצם העובדה שהמכשיר החדש הגיע עם אנדרואיד 4.2.2 ולא אנדרואיד 4.3, עלולה לרמז לנו על מדיניות עדכונים איטית של מוטורולה גם למכשיר הזה.

AT&T סיפרו לאתר הטכנולוגיה The Verge כי המחיר הקמעונאי של המכשיר מחוץ לחוזה סלולרי צפוי לעמוד על 575 דולרים לגירסאת ה-16 ג'יגה בייט ו-630 לגירסאת ה-32 ג'יגה בייט. התמחור עלול לרמוז לנו על מחיר המכשיר בפועל, דרך חנות ה-Play Store. אם נלך טיפה אחורה, להשקה של הנקסוס 4, הוא הוצע דרך החנות של גוגל ב-349 דולרים לדגם ה-16 ג'יגה, בעוד שבחוזה הוא הוצע למשתמשים ב-199 דולרים ומחוץ לחוזה – 499 דולרים. על פי התמחור הנוכחי של AT&T, סביר להניח שהמכשיר יעלה בחנות ה-Google Play בסביבות ה-300 דולרים.

לידיעה המקורית באתר גיקטיים

עוד בגיקטיים:

לראשונה בהיסטוריה: מטוס הוטס בכוחו של אדם בודד

הערכה שתאפשר לכם לגרום לכל חפץ לעופף באוויר

 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן