מוכרים פחות: ירידה של 4.5% בפדיון רשתות השיווק

ירידה של 4.5% בסך כל פדיון רשתות השיווק (במחירים קבועים) בחודשים אוגוסט-אוקטובר 2012 (בחישוב שנתי). זאת לאחר יציבות בשלושת החודשים מאי-יולי 2012. כך עולה מנתונים שפרסמה היום הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.

ירידה של 5.9% (במחירים קבועים) חלה בפדיון של רשתות המזון, זאת בהמשך לירידה של
2.6% בחודשים מאי-יולי 2012.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

 

נתוני הפדיון ברשתות השיווק מתייחסים לרשתות המתמחות במזון ולרשתות המתמחות במוצרים אחרים: מוצרי טקסטיל והלבשה, הנעלה, מוצרים בני קיימא, כלי בית ו-"שונות" – מוצרי קוסמטיקה, תרופות, צעצועים, ספרים ציוד משרדי ואופטיקה.

פדיון הרשתות המוגדרות כרשתות מזון כולל את הפדיון גם ממכירת חומרי ניקוי ומוצרים אחרים. הנתונים המתפרסמים הם ראשוניים ומבוססים על מידע מהרשתות המובילות. 

נתונים אלה משמשים כאינדיקטור לצריכה הפרטית, והם מקדימים בחודש את הנתונים של פדיון המסחר הקמעוני ממקורות מע"מ, המשמשים גם הם כאינדיקטור נוסף.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן