מזרחי טפחות: עלייה של 2% ברווח הנקי ברבעון השלישי

בנק מזרחי טפחות פרסם היום את דוחותיו הכספיים לרבעון השלישי של שנת 2012. הרווח הנקי של הבנק עמד על 250 מיליון שקל, לעומת 255 מיליון ברבעון המקביל אשתקד (עלייה של 2%). רווח זה משקף תשואה על ההון של 13%.

סך הכנסות הבנק ברבעון החולף עמד על 1.18 מיליארד שקל, ירידה לעומת 1.21 מיליארד שקל אשתקד. הכנסות הריבית נטו הסתכמו ב-900 מיליון שקל, והכנסות שאינן ריבית הסתכמו ב-287 מיליון שקל.

אלי יונס, מנכ"ל הבנק, מסר הבוקר כי "התוצאות הכספיות מצביעות על המשך ההתרחבות בפעילות העסקית שלנו ועל הצלחתנו לצמוח, לגייס לקוחות בשיעורים ניכרים ובאותה עת להמשיך ולהגדיל את הרווחים, גם בתקופה של הרעה במצב המשק".

"מגמה זו באה לביטוי הן בתחום ההכנסות, והן בתחום ההוצאות עם עליה מתונה של 3.4% בלבד בהוצאות התפעוליות והאחרות בתקופה זו", הוסיף יונס, "בהתאם לתוואי התוכנית האסטרטגית של הבנק".

רק אתמול, קצת יותר מחודש לאחר שיו"ר דירקטוריון בנק מזרחי טפחות לשעבר, יעקב פרי, הודיע לבנק על כוונתו להתפטר מתפקידו ולהצטרף למפלגת "יש עתיד" בראשות יאיר לפיד, ושלושה שבועות לאחר מינויו של הדירקטור מוזי ורטהיים ליו"ר זמני, אישר דירקטוריון הבנק את מינויו של משה וידמן ליו"ר החדש.

צילום: ארטיום דגל

אייל עופר, מבעלי השליטה בבנק מזרחי טפחות אמר היום: ״ברצוני לברך את משה וידמן על בחירתו ליו״ר בנק מזרחי טפחות. למשה ניסיון רב בתחום הכלכלי והבנקאי כמנהל וכדירקטור פעיל בבנקים בישראל ובחברות ציבוריות. אני משוכנע כי יכולותיו המקצועיות, כישוריו המעולים ואישיותו יובילו את הבנק להמשך להצלחה ולצמיחה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן