מחכה למונדיאל: אדידס צופה מכירות שיא ב-2014

לא רק ממשלת ברזיל מצפה להכנסות גבוהות ממונדיאל 2014. חברת אופנת הספורט אדידס הודיעה היום כי היא צופה למכירות שיא בשנה הבאה בגביע הקונפדרציות בכדורגל בכדורגל שתתקיים בחודשים יוני-יולי 2014. 

באדידס הגרמנית צופים כי המכירות בשנה הבאה יסתכמו ב-2.7 מיליון דולר, עלייה חדה לעומת המכירות של החברה ב-2012 שעמדו על 1.7 מיליארד דולר. אדידס היא אחת מנותני החסות במונדיאל 2014 ובמסגרת מעמדה זה היא תספק את הכדורים והביגוד לשופטים ולמתנדבים במהלך המשחקים. 

חדש: אפליקציית האייפון של פורבס ישראל – להורדה לחצו כאן

מנכ"ל אדידס הרברט היינר אמר היום כי "המונדיאל הוא המקום המושלם להציג את יכולותיה של החברה, את המותג ואת המוצרים שלנו". 

צילום: רויטרס

עם זאת, תושבי ברזיל מוחים נגד ההוצאות הגדולות של ממשלת המדינה במסגרת ההכנות למונדיאל ב-2014 ולאולימפיאדה ב-2016 שיערכו בשטחה. למעלה מ-200 אלף מפגינים צעדו אמש, חסמו רחובות והפריעו לתנועה בערים המרכזיות בברזיל ובהן סאו-פאולו, ריו דה-ז'ניירו והבירה ברזיליה. 

ההפגנות התקיימו על רקע פתיחת משחקי גביע הקונפדרציות בכדורגל, אשר מתקיים במדינה בימים אלו, ולקראת אירוח משחקי המונדיאל בשנה הבאה. אלה מצטרפים לביקור האפיפיור הצפוי להתקיים במדינה בעוד כחודש וצפוי למשוך אליה כ-2 מיליון תיירים ולמשחקים האולימפיים אשר יתקיימו בשנת 2016. לטענת המפגינים, הממשלה בזבזה את כספי המסים על בניית אצטדיונים ותשתיות לקראת אירועים אלה, על חשבון דאגה לאזרחים. "הממשלה הוציאה מיליארדי דולרים על אצטדיונים, ואפס על חינוך ושירותי בריאות", אמרה גראסיאלה קאקדון, מפגינה בת 28 מהעיר סאו פאולו. "כבר שנים שהממשל ניזון משחיתות, עכשיו העם מוחה נגד השיטה".

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן