מטפסים: עליות מתונות בנעילת המסחר בבורסה בתל אביב

עליות שערים מתונות נרשמו במדדים המובילים בבורסה ברחוב אחוזת בית עם תחילת המסחר היום, זאת על רקע נעילות חיוביות הבוקר בבורסות אסיה. בוול סטריט תימשך גם היום הפסקת המסחר מסוף השבוע, לרגל יום העצמאות האמריקאי.

מדד ת"א 25 עלה ב-1%, מדד ת"א 100 התחזק ב-0.3% ומדד הנדל"ן טיפס ב-0.3% אף הוא. מדד הנפט והגז עלה ב-0.4% ומדד התקשורת הוסיף 1.5% לערכו. מדד הבנקים הוא היחיד לרשום ירידות היום, ונחלש ב-0.6%.

בזירה הבינלאומית בורסות העולם מוסיפות להתאושש מהנפילות שגררה ההחלטה בבריטניה לעזוב את האיחוד האירופי. נכון לכעת נראה שההשפעה של ההחלטה על הכלכלה העולמית הייתה נקודתית, וכי השפעה נרחבת יותר תהיה לצעד לכשייצא לפועל הלכה למעשה. עוד בזירה הבינ"ל, החלטת הריבית בהמשך החודש בארה"ב ממשיכה לרכז עניין, כשההערכות הן כי לא תתבצע העלאה בחודש אוגוסט.

בשוק המניות המקומי מניות שותפויות הגז מרכזות עניין על רקע מספר הודעות שפרסמו החברות השותפות בקידוחים השונים בימים האחרונים. בשותפות מאגר תמר הודיעו לאחרונה על הכוונה לפתח חלקה נוספת בשדה (תמר 8), ומניית דלק קידוחים נחלשה ב-0.1%, אבנר התחזקה ב-0.4% וישראמקו ירדה ב-0.4%. מניית חברת הגז מודיעין טסה 47.4%. 

היום התקבלה הכרעת הדין במשפטם של נוחי דנקנר ואיתי שטרום, והם הואשמו בהרצת מניות אי.די.בי.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן