מייקאובר ל"כוכב נולד": הצבעה דרך אפליקציית בזמן אמת

זכיינית ערוץ 2 קשת השיקה היום את הפורמט החדש של תוכנית הריאליטי שלה "כוכב נולד". התוכנית שתקרא מעתה "הכוכב הבא" תשלב לראשונה הצבעה של הצופים בבית בזמן אמת על השירים של המתמודדים. בקשת טוענים כי מדובר בפורמט ראשון מסוגו בעולם. 

על פי הפורמט החדש שנחשף היום באירוע חגיגי של קשת, הצופים יוכלו להוריד את אפליקציית מאקו ובאמצעותה להצביע למתמודד המועדף עליהם מהרגע שהוא יתחיל לשיר ועד שהשיר יסתיים. אם ישיג המתמודד 66% מהקולות הוא יעבור אוטומטית לשלב הבא. כך ידע המתמודד אם עבר או לא כבר עם סיום השיר. 

ההצבעה באמצעות האפליקציה תחליף את שיטת ההצבעות הסלולריות בתשלום שבה השתמשו עד היום בתוכניות ריאליטי. בנוסף להצתבעת הצופים, שופטי התוכנית יהוו 5%-8% מהקולות. 

אסי עזר | צילום: וויקיפדיה

בנוסף לשינוי שיטת ההצבעה, בקשת החליפו גם את צוות השופטים. בקרוב יאלצו המתמודדים בתוכנית להישפט על ידי צביקה הדר, שהיה עד עכשיו מנחה התוכנית וכן על ידי אייל גולן, ריטה ורני רהב. המנחה החדש יהיה אסי עזר.

בקשת מסבירים כי ההשקעה בפורמט החדש של התוכנית תעלה כ-200 אלף דולר לפרק. התוכנית המחודשת של קשת תתחרה עם שתי תוכניות הריאליטי המוסיקליות של הזכיינית רשת: the voice ו-אקס פקטור שתעלה לאוויר בחודשים הקרובים. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן