מיכאל גולן: "זו כיפת הברזל של הצרכנות, אנחנו כאן כדי להישאר"

הדי מלחמת המחירים בסלולר אינם מתפזרים. גולן טלקום, בבעלותו של מיכאל גולן, השיקה אתמול מבצע חדש המיועד למתניידים, בו היא מציעה חבילה חודשית חדשה ללא הגבלה ובמחיר של 49 שקל לחודש למשך חצי שנה.

מנכ"ל ומייסד גולן טלקום, מיכאל גולן, אמר הבוקר בגלי צה"ל: "אנחנו פה בשביל לשבור את השוק לטובת הצרכן הישראלי. נהיה חברה רווחית. לפני המהפכה הסלולארית שהתחלנו היה המסר של החברות הוותיקות שאין מקום לחברה חדשה, אבל עכשיו הם מדברים אחרת".

"אנחנו כאן לטווח ארוך", הוסיף גולן. "הצטרפו כ-150 אלף לקוחות וזה הישג מאוד גדול. הוט מובייל זו לא חברה חדשה ולכן לא צריך להשוות אותנו אליהם. התחרות טובה לצרכן ולמשק הישראלי. אנחנו כאן כדי להישאר להרבה שנים, בונים את החברה וממשיכים לגדול".

"שבוע הלחימה בעזה הוריד את המורל לחלק מהאנשים והכניס רבים לקשיים פיננסים", אמר אתמול גולן לפורבס. "החלטנו שזה העיתוי הנכון לצאת למבצע החדש ולתת דחיפה לצרכן הישראלי".

מיכאל גולן "רוצים לתת דחיפה לצרכן הישראלי" | צילום: חן חממה

המבצע יוצע במהלך החודשיים הקרובים, והמחיר מכוון ללקוחות חברות סלולר אחרות שיעברו לגולן טלקום וייהנו ממנו לחצי השנה הראשונה. לאחר מכן, מחיר החבילה יחזור ל-99 שקל לחודש.

"זו כיפת הברזל של הצרכנות הישראלית", אמר גולן. "המשחקים של חברות הסלולר מתחילים מחדש עם כל הטריקים הקטנים והאותיות הקטנות – אנחנו רוצים להוביל את התחרות ולבוא לצרכן עם משהו משמעותי".

במסגרת המבצע מציעה החברה את החבילה המלאה שהיא מספקת היום ב-99 שקל. החבילה כוללת חבילת שיחות והודעות ללא הגבלה, גלישה ללא הגבלה במהירות מירבית עד 3 ג'גה ושיחות לחו"ל חינם ל-53 יעדים. המחירים בחברות השונות נעים בין 79-125 שקל. מדובר בחבילה הזולה ביותר בשוק הסלולר כיום, כאשר הזולה ביותר מלבדה היא של חברת יופון, המציעה חבילה ללא הגבלה ב-79 שקל בחודש.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן