מיכאל גולן לפורבס: "אין לנו חובות – אנחנו המפעיל הכי עשיר בשוק"

בעת האחרונה מעריכים אנליסטים וגורמים בשוק הסלולר כי התחרות בענף נחלשת. אולם היום השיקה גולן טלקום מבצע הצטרפות חדש, במסגרתו יקבלו המצטרפים חודשיים של שימוש סלולרי ללא הגבלה בחינם. בראיון לפורבס מתחייב מנכ"ל גולן טלקום מיכאל גולן כי "כל עוד אנחנו פועלים בשוק, התחרות לא תיגמר". לדברי גולן, המטרה של החברה היא להוביל את השוק ולהרחיב את כמות השירותים שמוצעת ללקוחות.

גולן הכחיש בתוקף את הפרסומים שהופיעו בימים האחרונים על כך שהחברה נמצאת בקשיים. "אנחנו נחשבים היום למפעיל הכי עשיר בשוק. אנחנו החברה היחידה שאין לה חובות". לגבי מקור הדברים אמר גולן כי "הם מגיעים מאנשים שלא מעוניינים בתחרות בשוק הסלולר". 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

היום פרסמה חברת גולן טלקום מבצע חדש ובו היא מציעה חודשיים חינם למצטרפים ולמתניידים חדשים. התנאים להצטרפות למבצע הם רישום באתר החברה עד ה-30 באפריל בשעה 20:00 והפעלת כרטיס ה-SIM של החברה עד ה-5 במאי בשעה 20:00. 

בגולן מציינים כי לאחר חודשיים יעודכן מחיר החבילה ל-99 שקל לחודש, המחיר הרגיל בו השיקה את שירותיה. לדברי גולן, "המבצע החדש הוא עוד קומה בבניין שאנחנו בונים. המטרה שלנו היא להוסיף עוד שירותים במחירים הנמוכים ביותר". המבצע הנוכחי מצטרף לשירות הסים הדואלי שהשיקה החברה לאחרונה, המאפשר המיועד לשימוש ברכב ללא תשלום חודשי. 

מיכאל גולן | צילום: חן חממה

בנוסף מודיעה גולן טלקום כי החל מאתמול החלה להציע כרטיס SIM כפול המיועד לשימוש ברכב ללא תשלום חודשי, וכן הוסיפה יעדים בינלאומיים חדשים ל"חבילת גולן טלקום" ללא הגבלה, ביניהם אורוגוואי ואוקראינה.

גולן טלקום מציעה שתי חבילות: "חבילת גולן טלקום" בסכום של 99 שקל בלבד, הכוללת שיחותSMS , MMS, גלישה ושיחות בינלאומיות לקווים נייחים ב-55 מדינות (בארה"ב וקנדה גם לניידים) ללא הגבלה ו"חבילת 9 שקלים" הכוללת 60 דקות, Mb 10 גלישה +SMS ללא הגבלה בסכום של 9.99 שקלים בלבד.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן