מיס קנזס חושפת: מלכת היופי שבאמת תשנה את העולם

אל תתנו למראה להטעות אתכן: היא אולי בלונדינית זוהרת עם שיניים מושלמות, אבל תרזה וייל היא לא המתמודדת הקלאסית לתואר "מיס אמריקה". למעשה, גם אם לא תזכה בכתר הנכסף, יש למיס קנזס בת ה-22 סיכוי לא רע להפוך לאחת ממלכות היופי המוכרות בעולם, ולאו דווקא כבדיחת יוטיוב.

וייל, שמתמודדת בימים אלה במוקדמות תחרות מיס אמריקה באטלנטיק סיטי, אפילו התראיינה השבוע לכתבת פרופיל משלה במגזין "People". הסיבה? מדובר במתמודדת הראשונה על התואר שתחשוף את הקעקועים שלה על הבמה בתחרות. זה אולי נשמע כמו עניין פעוט, אבל עבור וייל מדובר בצעד גדול למען נשים בכל העולם.

"למה אני בוחרת לחשוף את הקעקועים שלי? העמדה שלי מבוססת על העצמת נשים כדי שיוכלו להתגבר על מכשולים ולשבור מחסומים", אמרה למגזין. "איזו צבועה אהיה אם אכסה אותם? איך אוכל לומר להן להיות חסרות פחד ונאמנות לעצמן, אם אני לא מי שאני?".


תרזה וייל | צילום מתוך יוטיוב

וייל, סמלת בצבא ארה"ב שמתמחה בין השאר בירי בחץ וקשת, אגרוף, מכונאות וצניחה, חרתה על דגלה את שבירת הסטריאוטיפים כמוטו. עוד לפני שזכתה בתואר המקומי, היא נתקלה במכשול הראשון שלה – מנהלי התחרות לא אפשרו לה להדגים ירי בחיצים ככישרון בשל הסיכון הכרוך בכך, והיא נאלצה ללמוד לשיר אופרה תוך ימים ספורים כדי לצלוח את השלב המכריע.

קשה להאמין שהאומץ והנחישות של וייל ישכנעו את השופטים להעניק לסמלת המקועקעת את הכתר ולשלוח אותה לתחרויות עולמיות; עם כל הכבוד למוטו שלה, תחרויות יופי והעצמה נשית עדיין לא ממש הולכות יד ביד. אבל אין ספק שמיס קנזס הצעירה תקל מעתה על כל נערה אמריקנית מתבגרת בניסיון לשכנע את אימא לעשות קעקוע – ואם זה לא יעבוד, היא תמיד תוכל לאיים שתלמד לשיר אופרה.

לכתבה המקורית באתר אונלייף

עוד באונלייף:

טעויות הדיאטה שגורמות לתשישות

5 פריטים שיטשטשו את נזקי החג

 


הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן