מיקי אריסון יסיים את תפקידו כמנכ"ל קרניבל; ישאר היו"ר

קרניבל הודיעה היום כי היא מפצלת בין תפקידי יושב הראש והמנכ"ל. המנכ"ל הנוכחי, מיקי אריסון, ימשיך למלא את תפקיד היו"ר אולם יסיים את תפקידו כמנכ"ל. את מקומו יתפוס ארנולד דונלד. המינוי יכנס לתוקף ב-3 ביולי.

אריסון הפך למנכ"ל בשנת 1979, כאשר קרינבל עוד היתה בבעלות פרטית וכללה שלוש ספינות שייט. תחת הנהגתו, גדל הצי של החברה ליותר מ-100 ספינות.

"כבר דנתי בכך עם ההנהלה ואני מרגיש זה העיתוי הנכון ליישר קו עם שיטות העבודה המומלצות בממשל התאגידי ולמסור את המושכות לאחר 34 שנים כמנכ"ל", אמר אריסון. המחליף דונלד משמש בין היתר כדירקטור בבנק אוף אמריקה. בעבר ייסד את חברת הממתקים Merisant.

אריסון | צילום: רויטרס

חברת השיט דיווחה על רווח גבוה ברבעון השני הפיסקלי, אך ההכנסות היו חלשות ושורת הרווחים התחתונה הייתה מוטה על ידי הרווח שממכירת אחת האוניות. המותג של החברה התערער בשנים האחרונות בשל סדרה של תקלות, בעקבותיהן הודיעה קרניבל שתשקיע עד 700 מיליון דולר בבטיחות.

החברה חתכה לפני כחודש את תחזיותיה לשנה הקרובה וציינה כי מחירי הכרטיסים הנמוכים שהיו אמורים להעלות את רמת ההזמנות הביאו בסופו של דבר להכנסות נמוכות מהצפוי. ביטולי מסעות ועלויות גבוהות יותר חתכו גם הן את השורה התחתונה שלה. ברבעון שהסתיים ב-31 במאי דיווחה קרניבל על רווח של 41 מיליון דולר או 5 סנט למניה, לעומת 14 מיליון דולר, או שני סנט למניה, שנה קודם לכן.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן