מיקרוסופט מכרה 100 מיליון עותקים של חלונות 8; תשחרר עדכון לטאבלטים

מיקרוסופט מכרה 100 מיליון עותקים של מערכת ההפעלה חלונות 8 בתוך שישה חודשים מאז ההשקה, נתון דומה לזה של הגרסה הקודמת של המערכת. במקביל, החברה עובדת גם על עדכון למערכת ההפעלה שיהפוך אותה לקלה יותר לשימוש ומתאימה למיני-טאבלטים.

חלונות 8 הויא מערכת ההפעלה הראשונה של מיקרוסופט שיועדה בעיקר למכסי מגע, אך היא לא הצליחה לפרוץ משמעותית לשוק אשר נשלט בעיקרו על ידי אפל וסמסונג.

"האם זה מושלם? לא. האם יש דברים שאנו צריכים לשנות? בוודאי. אנחנו מציאותיים מאוד בנוגע לדברים שזקוקים לשינוי ומשנים אותה באופן הכי מהיר ויסודי שאנו יכולים", אמרה תמי רלר, ראש מערך חלונות של מיקרוסופט.

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק


צילום: רויטרס

מיקרוסופט תשחרר עדכון לחלונות 8, שזכה בינתיים לשם "חלונות כחולים" עד סוף השנה, אמרה רלר. פרטים על העדכון ישוחררו בשבועות הקרובים.

למרות שמיקרוסופט מכרה 100 מיליון רשיונות לחלונות 8 מאז ההשקה ב-26 באוקטובר 2012, בדומה לכמות שנמכרה בהשקת חלונות 7 לפני שלוש שנים, נראה בלתי סביר שהדרישה למערכת החדשה תתגבר ככל שיעבור הזמן, כפי שקרה לקודמתה, אשר מכרה 240 מיליון יחידות בשנה הראשונה.

עדכון המכירות האחרון של מיקרוסופט היה בינואר האחרון, אז מכרה 60 מיליון יחידות, כלומר בזמן שחלף היא מכרה 40 מיליון מערכות הפעלה, נמוך בהרבה מאשר חלונות 7.

חלונות 7 תוגברה על ידי העובדה שהיא החליפה את חלונות ויסטה הבלתי פופולרית, בעוד שחלונות 8 בלבלה לקוחות רבים במראה החדש שלה המבוסס על אפליקציות, וביטול מסך ה"התחל" המסורתי.

"עקומת הלמידה היא אמיתית, ואנו צריכים להתייחס אליה", אמרה רלר. "אנחנו לא יושבים בחיבוק ידיים ואומרים 'הם יתרגלו לזה'". רלר לא ציינה אם עדכון ה"כחול" יחזיר את כפתור ה"התחל", אך אמרה כי החברה תשקיע בסיוע למשתמשים להתרגל למערכת.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן