מכוניות יוקרה וגאדג'טים: המותגים שאנשים הכי קשורים אליהם רגשית

הפערים הבין-דוריים באים לידי ביטוי גם בהעדפה הצרכנית של אנשים, כך עולה ממחקר התנהגות צרכנים חדש שפורסם לאחרונה. חברת ניו מדיה מטריקס, הבוחנת העדפת מותצגים על בסיס קשר רגשי, ערכה עבור מגזין פורבס מחקר מיוחד ובדקה מהם המותגים שאנשים הכי אוהבים.

במסגרת המחקר נבדקו שתי קבוצות גיל: צעירים בגילאי 18-24 ומבוגרים בגילאי 50 ומעלה. חברת ניו מדיה מטריקס יצרה מדד מיוחד הבוחן מהם המותגים שכל אחת מקבוצות הגילאים הכי נמשכת אליהם. 

משתתפי המחקר השיבו על שאלון מקוון של חברת ניו מדיה מטריקס והעניקו לכל אחד מהמותגים שנבדקו ציוניםעל פי ממצאי המחקר, קבוצות המותגים האהובות ביותר על שתי הקבוצות הן מכוניות וחברות טכנולוגיה. אולם, ההבדלים בין שתי הקבוצות באות לידי ביטוי במותגים הספציפיים שהם מעדיפים. כך למשל, בני 18-24 בחרו בגוגל כמותג הטכנולוגי אליו הם נקשרו ביותר והעניקו לו את הציון 58.5. החברה מוקמה במקום ה-3. לעומת זאת, בני ה-50+ העדיפו את מיקרוסופט והעניקו לה 55.1 נקודות. 

גוגל | צילום: רויטרס

בקרב שתי הקבוצות זכתה חברת אפל לפופולריות רבה. הקבוצה הצעירה מיקמה את החברה במקום ה-9 מתוך 350 המותגים שנבדקו ואילו בקבוצה הבוגרת, נגן האייפוד של החברה קיבל את המקום ה-6 עם 59.3 נקודות. 

בשתי הקבוצות זכו חברות רכב במקומות הראשונים, כאשר בקרב בני ה-18-24 חברת קדילק האמריקאית היא האהובה ביותר ואילו המבוגרים מעדיפים את רכביה של חברת אאודי. במקום השני אצל הצעירים נמצאת חברת אינפיניטי ואצל בני ה-50 ומעלה חברת יגואר היא פופולרית במיוחד. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן