מכת ההתייקרויות נמשכת: שטראוס מעלה מחירי מוצרי החלב ב-3%-5%

ההתייקרויות במשק נמשכות. אחרי שהחליטו חברות רבות כמו אוסם וקוקה קולה להעלות את מחירי מוצריהם, כעת גם חברת שטראוס מודיעה על ייקור מוצרי החלב שלה. בהודעה שפרסמה היום החברה נאמר כי שטראוס תעלה את מחיר הגבינות בשיעור של 5%, את השוקו ב-4%, מעדני החלב דני וגמדים ב-3.5% ואת מחיר החלב המועשר ב-3%. מחיר המילקי נותר בעינו. 

חברת שטראוס טוענת כי הסיבה להתייקרות מוצרי היא העלייה במחירי המטרה של החלב, שהתייקר ב-2.70 אגורות ועומד כעת על 2.34 שקל לליטר חלב גולמי. 

לקבלת כל העדכונים, הדירוגים והניתוחים – עשו לנו לייק בפייסבוק

לדברי מנכ"ל שטראוס ישראל ציון בלס "מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס, הסביר היום את מהלכי החברה ואמר כי "אילולא העלייה במחיר החלב הגולמי לא היינו מעלים כעת את המחירים באף קטגוריה של שטראוס. בשנה החולפת ביצענו עשרות תהליכים בכדי להתייעל ולשמור על רמת מחירים קבועה, זאת למרות העליות החדות במחירי מרבית חומרי הגלם והאנרגיה. העלייה במחיר המטרה מחייבת אותנו לבצע התאמות מסוימות במחיר מוצרי החלב".

מנכ"ל שטראוס ישראל, ציון בלס | צילום: סיון פרג'

עוד אמר בלס: ""יחד עם זאת, בשלב זה אנו נמשיך לספוג את עליות מחיר תשומות הייצור וחומרי הגלם האחרים בכל שאר הקטגוריות בהן פועלת החברה ולא נעלה בהן מחירים".

בשטראוס הסבירו היום כי במהלך השנה וחצי האחרונות ספגה החברה עליות במחירי תשומות הייצור והאנרגיה בנוסף לעליות מחירי חומרי הגלם מבלי להעלות את מחירי המוצרים. מהלכים אלה עלו לחברה כסף רב וחייבו אותה לערוך שינויים רבים, ביניהם ימצום הוצאות, ביטול השקעות מסוימות והתייעלויות בכלל מערכי הייצור, המכירה והשיווק.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן