מלשינון נגד מעלימי מס: "יוצאים במלחמת חורמה נגד ההון השחור"

"אנו משיקים היום קמפיין נגד ההון השחור. אנו יוצאים במלחמת חורמה נגדו ונגד העלמות המס", כך אמר לפני זמן קצר שר האוצר, יובל שטייניץ, לרגל השקת קמפיין של משרד האוצר ורשות המסים כנגד ההון השחור.

המלשינון שהשיקה רשות המסים יפעל כבר ממחר וכך יוכלו אזרחים לדווח "לקו חם" על אנשים החשודים בהעלמת מס. "אנשים יתביישו מעתה בהעלמות מס", המשיך שטייניץ.

"כמו שחינכנו ילדים לא לקטוף פרחי בר כך נפעל גם בבתי הספר כדי שהילדים יביאו הביתה את הנורמה הזו", הוסיף שטייניץ. "פטריוט אמיתי והגון משלם מסים כחוק. אנחנו רוצים לעלות מרמה ים תיכונית לצפון אירופה". שטייניץ הוסיף כי כבר ב-2013 תוספות הגבייה יגיעו ל-2 מיליארד שקל והערכה היא כי בשנת 2014 זה יגיע ל-6 מיליארד שקל. "בסוף הקדנציה נגבה עוד 20 מיליארד שקל מאכיפת ההון השחור".

שטייניץ | צילום: רויטרס

דורון ארבל, מנהל רשות המסים ציין כי הדו"ח מבטא "חריש עמוק" שנעשה בכל התהליכים המתבצעים ברשות ומהווה מעיין תכנית עבודה לרשות לשנים הקרובות.

הקמפיין נועד להגביר את מודעות הציבור לעובדה שמעלימי המס, "העובדים בשחור", אינם תורמים את חלקם לקופת המדינה, אך מקבלים ממנה שירותים ולמעשה עושים זאת על חשבון האזרחים. הקמפיין מדגיש כי מעלימי המס מהווים נטל על כתפו של הציבור, שכן עשרות מיליארדי השקלים שהם מעלימים יכלו לתרום למשל לחיזוק מערכת החינוך, הבריאות או להפחתת נטל המס.

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן