ממחר: שיבושים בפעילות לופטהנזה בעקבות שביתת הדיילים

ממחר צפויים שיבושים בפעילות לופטהנזה. ועד העובדים של דיילי האוויר של החברה הודיע כי החל ממחר יחל לשבש את פעילותה בעקבות התפוצצות המשא ומתן עם ההנהלה. מדובר בוועד העובדים UFA, אחד משני הוועדים המייצגים את דיילי האוויר בחברה, המוחה על מספר רפורמות מבניות המתבצעות בה לאחרונה ודורש תוספת לשכר הדיילים. 

קונצרן לופטהנזה הבינלאומי החל לבצע רפורמות מבניות בכל החברות שלו, במטרה להוסיף כ-1.5 מיליארד יורו לרווחיו. במסגרת הרפורמות, ההנהלה דורשת תוספת שעתיים של טיסה מכל דייל אוויר והורדת תוספת השכר על כל שעת טיסה. בתמורה הבטיחה החברה כי לא תקצץ במספר הדיילים, לא תעסיק דיילים בחוזים קצרי טווח וכן לא תעסיק עובדי קבלן. כמו כן, החברה הבטיחה תוספת של 3.55 לשכר הדיילים אולם ועד העובדים דורש את הגדלתה. 

תור ליד דוכן לופטהנזה בשדה תעופה | צילום: רויטרס

מחברת לופטהנזה נמסר כי נכון לעשיו לא ידוע מה יהיה היקף ההשפעה של השיבושים. השביתה של דיילי האוויר צפויה להתחיל בגרמניה ולדברי טל מוסכל דובר חברת לופטהנזה אוסטריאן איירליינס "לא ידוע על פגיעה נקודתית כלשהי במסגרת הפעילות של החברה בישראל".

עוד הוסיף מוסכל כי ועד דיילים הודיע כי מרגע תחילת השביתה ימסור הודעה קצרה לפני ביצוע השיבושים לגבי מיקומם והיקיפם, זאת במטרה לצמצם עד כמה שאפשר את הפגיעה בנוסעים, שיכולים להתעדכן לגבי השביתה באתר האינטרנט של החברה. 

הרשמה לניוזלטר

באותו נושא

הרשמה לניוזלטר

מעוניינים להישאר מעודכנים? הרשמו לרשימת הדיוור שלנו.

דילוג לתוכן